Iyi misiniz ey ahali? Kendinizi nasıl hissediyorsunuz? :)
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Güzeldi diycem ayni işte sen naptın
Güzeldi veya iyiyim artık dilimize yapışmış. Kötü olsa bile böyle söyler olduk. Ben iyiyim ufak tefek sorunlar var ama bomba gibiyim. Hepsini atlacağıma da eminim. Uzun zamandır sıkışmış ve kötü hissediyordum aslında şu anda kuş gibiyim :)
İnşallah çok mutlu olursun 😇😇
Teşekkür ederim. İnşallah hepimiz çok mutlu olalım hak ediyoruz bence :)
İnsallah
Günüm uykuds geçti hep
Bu sana zararlı olabilir ama dikkatli ol :)
Hayatta ki ilginç günlere girer
Iyi anlamda mı kötü anlamda mı? :)
2 anlamda da :)
O zaman güzel. Dolu dolu geçirmişsiniz :)
1 inde hayatım gidebilirdi ama :D
Allah korusun :)
Bügün korudu ama başka günler ne olur acaba
Abdestli gezmekte fayda var :)
:)))
Ben cenabet olmam ya cok zor
Iyi o zaman zekat, fitre de verirsen tamamdır bu iş. :)
Yok yaw ne zekatı fitresi :D
DİNLE alakam yok pek benim :D
Din dışı işlere zaafiyetim var :)
O zaman sıkıntı :)
neden ya hayatı yaşıyoruz :D
Yaşamak bu değil maalesef sonun olan bi hayat için sonsuz hayatı yakıyorsun :)
Orayı düşünürsek burada yaşayamayız :(
Saygı duyarım sana belki de doğru benim yolumdur
Bende sana sonsuz saygı duyuyorum. Haklısın bir yerde aslında evet ama yani benim de günahım var. Ben mükemmel bir şeyler yapmıyorum. Ama vicdanım rahat etmiyor işte yanlış bir şey yapınca da.
Ben her türlü rahatım zaten büyük şehirde yaşayan biriysen isteyende dine yakın olamiyosun
Büyük şehirdeyim ama bu tamamen benim yetiştirilme tarzımla ilgili. Ama bu tamamen sana ve ailene bağlı. Hatta arkadaş çevrene de :) Zamanında alkol kullanmışlığım var. Çok büyük şehire bakmıyor bu işler. Küçük bir kasabada arkadaşıma uyup yapmıştım. Şimdi büyük şehirdeyim ama yapmıyorum :)
Alkol cigara kadınlar Kumar ne ararsan var tam kızların uzak duracağı tipim
Üzüldüm gerçekten. Ömrünü çürütüyorsun hadi dini anlamda neyse diyelim de sana da yazık. En güzel dönemler böyle olmamalı :)
Benim eğlencem. bu Kumar stres heyecan
ALKOL eğlence para ezmek
Cigara keyif
Kadınlar tad keyif hayat
Böyle dusunuyorum
Sizin hayatınız saygı duyarım ama bunun ilerisini de düşünmek lazım :) Fazla an yaşıyorsun ya da geçmişte fazla sıkıntın oldu ve bunu bu şekilde azaltmaya çalışıyorsun. Daha önce de seninle konuşmuştuk aslında biraz bahsetmiştin. Ama üzüldüm gerçek manada üzüldüm. Kendine yazık ne günahı var ciğerlerinin ya da cebinde duran paranın. Ne biliyim dua edicem senin için :)
Adin neydi senin
boş ver ya gereksiz hayat kısa değmez
Ben ne sorarsam gizli sorarım :) Değmiyor evet haklısın ama düzgün yaşamak gerekiyor :)
Özelden mi konuştuk buradan mı
Soruma görüş yazmıştınız :) Kendinize ne kadar değer veriyorsunuz diye bir soru yazmıştım hatta belki hatırlarsın :)
Bende hiç yazmıştım muhtemelen
Evet öyle olmuştu :)
Hatırladım konu burada biter kendine cici bak
Sende :)
B*k gibi bir günün b*k gibi bir gecesi
Niye hayırdır bir sorun mu var?
İçgüveysiden hallice. Sen nasılsın 😃
Bende iyiyim :)
Daim olsun ☺️
Teşekkür ederiiim :)
Tam olarak dün ile aynı
Bu döngüyü bozmak sizin elinizde :)
Bozamıyorum
Niye bozamıyorsun? Sizi engelleyen bir şey mi var?
Engelleyen bir şey yok ne yapacagını bılememek bu
Anladım. Kendiniz için bir şeyler yapmanız gerekiyorsa yapın. Ne yapmak istiyorsanız. Şimdi demeyin bilemiyorum. Sizi sizden başka kimse tanıyıp bilemez. En iyi siz bilirsiniz :)
Yok bak o öyle değil :)
Nasıl peki :)
bılemıyorum :D
Ahahaha :) Hedeflerin yok mu? :)
sımdı gızlı yazmadık ulu orta yerde demeyeyım her şeyi :D
Gizliye çevir hemen :)
oldu canım geçti o iş :D
Nolacak sanki :)
Sen nıye gızlısın ne olacak kı sordugun soru kotu bır soru mu mesela :)
Hayır çok fazla mesaj geliyor saçma sapan. Iyi de olsa sürekli gizli soruyorum. Baş edemiyorum yoksa :)
Sence ben saçma sapan biri gibi mi duruyorum?
Hayır estağfurullah :) Genel olarak söyledim. Yani sen iyi bile olsan artık bir şey fark etmiyor benim için. Öyle iğrenç mesajlar aldım ki midem almadı daha fazla. O yüzden gizli soruyorum :) Senle hiçbir ilgisi yok :)
ha tamam benlık bırsey yoksa, valla bılemıyorum ne yazıyorlar da bu kadar muzdaripsen cıddı demek kı
Yani aslında normal biri takmaz bunları ama ben ufacık şeylere bile takan biriyim. Düzeltmeye ve sorunlarını anlamaya bile çalıştım. Biriyle 10 gün falan güzelce konuştuk güzelce dost olduğumuzu düşündüm. İlk saçmaladı neyse dedim ama yine de belirttim söyleme diye. Sonra bir daha yapınca bastım engeli. Yani beni üzüyor ülkenin bu durumda olması.
Konusacak ınsan yok bırde kımsenın kımseye tahammulu yok, sonuc bu.
Eğer kötü şeyler yapmayacağına söz verirsen ben seninle konuşurum :) Derdini anlatırsın dinlerim :)
Buna sen karar ver bence
Mesaj yazamıyorum. İstek atarım kabul edersin. Ama kötü şeyler yazarsan engellemek zorunda kalırım.
Öyle bir şey yapabileceğimi düşünüyorsan takip etme
Sizi tanımadan güvenmem zaten mümkün değil :)
Ama alındım ben
Bu kadar alınganlık sana zarar verir ama :) Tanımıyorum sonuçta seni ki 5-6 yıl boyunca konuştuğun sevgili veya bir arkadaş yeri geliyor yanlış yapıyor.
İşte o yüzden sen karar ver dedim. Sosyal medyada konuştuğun insanların sözüne güvenemezsin o kadar şey yaşamışsın.
Elbette haklısın bu konuda benim karar vermem lazım tabii ama söylemekte fayda var :)
Verdın mı
Verdim istek attım :)
bakayım
Kabul ettin geri takip ettin hatta :)
Normal standart bir gün
Güzel :)
Hayırlı sabahlar olsun
Teşekkürler :)
Yorgunum biraz
Dinlenin, uyuyun size iyi gelir :)
Yorgun hissediyorum psikolojik olarak sen?
Yorgun hissetmenizin sebebi nedir özel değilse :) Ben de yorgun bir dönemden yeni çıktım. Benim için güzel şeyler olacağına inanıyorum. En azından sınırları zorlayacağım :)
İş hayatım çok stresli, bir de üstüne yalnızlık.. :)
Yalnızlık bence o kadar kötü değil. Hatta mükemmel :) Yanlış insanla olmaktansa böylesi çok çok daha iyi.
Yalnız yaşamakta sıkıyor artık ama :) 4 duvar arasında da tek başına
Eğlenmeyi bildikten sonra aslında çok problem değil. Kitap okuyorum ben genelde kendimi kötü hissettiğim zamanlar iyi geliyor. Geleceğe yönelik notlar alıyorum :)
Kötü ama iyi
O nasıl oluyor peki :)
İdare eder sen
Iyiyim ben bazı sorunlar vat hayatımda ama hiçbiri aşamayacağım şeyler değil :)
Anlatmak istersen dinlerim
Çok anlatılacak bir şeyler değil aslında ama güzel şeyler olacak sonunda biliyorum. Bu yüzden moralim yüksek :)
Her daim iyiyi düşünmek iyi şeyler getirir.
İyi geceler diliyorum
Teşekkür ediyorum. Iyi geceler size de :)
Yüksek :)
Sevindim :)
Bisyler yapalm mi :)
Sizin kast ettiğiniz o muydu? Ben yanlış anlamışım.
😂 😂. Azcık o :)
Aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.
Normal knsma olsa pki
Buradan konuşabiliriz normalse o zaman :)
Rahat edemem Bn
Yapacak bir şey yok o zaman :)
İstersen yapacak bisey var. İstersen oda :)
Neymiş :)
Bana ulaşman :)
Maalesef :)
İsteseydin olabilir Di ama istemiyorsun isteb
Evet :)
O zmn byby sana