Sizce kayinperimle kayinlarim benim evimde kendi evi gibi rahat yaşamaları normal mi?

Mesela şöyle kafalarına göre odadan odaya geziyorlar dolapların içini açıyorlar bakıyorlar duş alacaklarsa yatak odama kadar girip iç çamaşırı alıyorlar kafalarına göre çay kahve sigara o bu şu sizce normal mi yoksa ben mi zorbalık görüyorum bunu
Sizce kayinperimle kayinlarim benim evimde kendi evi gibi rahat yaşamaları normal mi?
Cevapla