Bu döngüyü kıramıyorum. sizce ne yapmak lazım?

Selam herkes biliyorsunuz anne baba figüründe karşı cinsi doğru eş olarak kodluyor ve ona yöneliyor. Benim babam denen şerefsiz saygısız abaza kadına saygı duymayan. Yalan dolanla milleti tavlayan narsist ve çok kötü biri. Hayatıma giren erkekle de hep böyle. Hani başta bana çok iyi çok aşık renkli davranıp sonra inanılmaz zarar verici kötü bencil tacizci tehditkar tipler oluyorlar. Bu döngüyü nasıl kırarım.
Bu döngüyü kıramıyorum. sizce ne yapmak lazım?
Cevapla