Gece çığlık attım birkaç sefer ama sesim çıkmadı?

Gece misafirimiz olan bir abla vardı saat 12 gibi babam ve ablam bırakmaya gitti annem ve dedem kaldık evde dedem uyuyordu annem üst kata çıktı bende yattım. Sonra bir anda nefes alamamaya daralmaya başladım içime korku doldu bende çığlık attım 4 sefer ama hiç sesim çıkmadı sadece benim duyabileceğim kısıklıkta çıktı. Sonra ablamın geldiğini hissettim ve Bir anda üstümden tüm yük kalktı ve bayılıp uyumuşum. Karabasan diye düşünüyorum. Sizce?
Gece çığlık attım birkaç sefer ama sesim çıkmadı?
Cevapla