Aile & Toplum Evde yalnız kaldığınızda yaptığınız aktiviteler neler? Gizli Üye (36-45) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Güzel bir mısır patlatıp film izlemeyi seviyorum ben.Ya siz? Evde yalnız kaldığınızda yaptığınız aktiviteler neler? Cevapla Film Soruları Sevgi Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Denizkraliçesi Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Dipten uca temizlik yapıyorum müzik son ses her yerin tozunu alıyorum yani temizlik yapmayı severim veya telefon oynarım yani 1 0 Yorumla
miumeow Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 95% +1 yıl mutfağa girerim pasta kurabiye yaparım veya temizlik yaparım evde 1 0 Yorumla
TremM Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Tek başıma yaşıyorum zaten. Yapıyorum kendi halimde bir şeyler :D 1 0 Yorumla
Miss_Violet Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Kahve yapıp televizyona bakarım anca sıra geliyor tv izlemek. 1 1 Yorumla Öylesine1üye +1 yıl Aha da bunun yapıyorum şu an 👍 Yorumla
CraVian Takip Et Bilge Yaş: 32 , eic 34% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 345 cevap paylaştı. Temizlik yaparım, kahve içerim ya da uyurum ve kafamı dinlerim. 0 0 Yorumla
ѵαℓεɳƭเɳσ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 97% +1 yıl Kendime ziyafet veriyorum, mutfakta. 😃 1 0 Yorumla
sananebendenulen Takip Et Xper 6 Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Temizlik yapmak tekken çok güzel ve rahat oluyor 1 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 , eic 99% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı. Genelde ben duş alıyorum rahat rahat saatlerce😂 1 0 Yorumla
MadagaskarAslanı Takip Et Master Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Film dizi izlemek çok güzel oluyor 1 0 Yorumla
Alstroemeria Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% +1 yıl Uyumayı çok seviyorum 1 1 Yorumla ÇirkinKral00 +1 yıl Pışş pışş Pışş Yorumla
mdrx592 Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 6b cevap paylaştı. Soyunurum ve video izlerim. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Dipten uca temizlik yapıyorum müzik son ses her yerin tozunu alıyorum yani temizlik yapmayı severim veya telefon oynarım yani
mutfağa girerim pasta kurabiye yaparım veya temizlik yaparım evde
Tek başıma yaşıyorum zaten. Yapıyorum kendi halimde bir şeyler :D
Kahve yapıp televizyona bakarım anca sıra geliyor tv izlemek.
Aha da bunun yapıyorum şu an 👍
Temizlik yaparım, kahve içerim ya da uyurum ve kafamı dinlerim.
Kendime ziyafet veriyorum, mutfakta. 😃
I wanna dance he love againnn
Temizlik yapmak tekken çok güzel ve rahat oluyor
Genelde ben duş alıyorum rahat rahat saatlerce😂
Film dizi izlemek çok güzel oluyor
Ev işi ve telefon, yatmak
Uyumayı çok seviyorum
Pışş pışş Pışş
genelde film izliyorum bende..
Cinlere, perilere, hayaletlere konser veriyorum
Bir kahve yapıp dersin başına geçmek
şarkı açıp dans
Tavanı izlerim
Fifa açıp oynamam
O an ne beni eğlendirecekse onu yaparım
Soyunurum ve video izlerim.
Mastürbasyon yaparım🤣