Annem bu yaşta çok arkadaşların olmalı dedi. Sizce haklı mı?

18 yaşındayım ve çok utangaç birisiyim bu yüzden arkadaşım yok. Annem bana bunu dedi. Çok içerlendim. Sizce haklı mı
Annem bu yaşta çok arkadaşların olmalı dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla