Yaşadığız olay ne ki başkası yaşarsa delirir diyorsun?

Yaşadığız olay ne ki başkası yaşarsa delirir diyorsun?
benimki akşam artık uyumaya gidiyordum uzandım gözlerim acık uyanikim hala ve o an içimde sanki bir bagirmaya basladi o an kilitlemisim sadece agzimi kullana biliyorum o an bildigim dua okumaya basladim dahada beter oluyor sesten kulagim patliyor icimde bedenimde deprem oluyo sanki sonra bir anda durdu kalktim uyumayacaktim ama mecbur baska yatakada uyumaya basladim su ictim uzandim su geri geldi yeniden yuttum ve bogazdim fena agriyordu o an uykuya daldim kendimi gordum normal sonra biraz siyaha burundu hersey uyandim ama gozlerim acilmadi o an hertarafim artik kilitlendi ve yere surtunme sesi geldi bekledim bekldim yine durdu o gun uyuyamadim artik sabah gunduz gece uyuyub askam uyumayaya karar vermisdim ama iste durum degisti aksam uyuyub Kuran Kitabi yanima Koydum Allaha sukur hicbirsey olmadi ama yinede heran yanimda o dokunuyor nefesini hiss ediyorum ruyama bir kere girmisdi tum kabuslarimda ama gorunmuyor
Yaşadığız olay ne ki başkası yaşarsa delirir diyorsun?
Cevapla