Güzel yakışıklı milletler çok egoist olmuyor mu yaa?

Mesela Japonlar filan çok tatlı pek egolu değiller Hintlilerde aynı şekilde tatlış ama bir Alman, İngiliz, Amerikalı mesela çok güzeliz mavi gözlüyüz bembeyazız, beyaz ırk üstündür kara kaş kara gözlüler maymun gibi diyorlar, siyahiyi, asyalıyı insan yerine koymuyorlar yani…
Güzel yakışıklı milletler çok egoist olmuyor mu yaa?
Cevapla