ARKADAŞALAR NEDEN BÖYLE NE YAPMAM GEREKIYOR?

arkadaşlar merhaba ben 18 yasındayım babam tekstıl ısıyle ugrasıyor kendı yerımız bende 1 aydır stılıstlıge basladım ogrenıyorum yanı daha yenı yenı okul bana gore degıl cok sogudum unıversıte falan hazırlanmıyorum ama ısyerınde cok sıkılıyorum daralıyorum sankı kımse kaale almıyor gıbı gelıyor bır ıse yaramıyor gıbı bu durum benı bunaltıyor zorla gelıyor gıbı oluyorum sızce ne yapmam gerekıyor yanı ramazandan dolayı mı bılmıyorum orucluyum halsızım falan ama gercekten sıkılıyorum
ARKADAŞALAR NEDEN BÖYLE NE YAPMAM GEREKIYOR?
Cevapla