Zengin olunca herkes aramaya başladı, rezillik değil mi?

Eski kız arkadaşlarımın da haberi olmuş birisi bana ulaşmaya çalışmış. Eski arkadaşlarım arıyor, 1 yıldır aramayan kişiler arıyor, akrabaglar arıyor. Telefon numaramı falan değiştirsem ya da cevap vermesem ayıp mı olur? Bir de ben mahallede yeni arabamla gezdim, bana beceriksiz, senden bir şey olmaz, saçma sapan şeylerle uğraşıyorsun diyenlerden intikam almak için yaptım, bütün tanidiklarin olduğu her yeri gezdim arabayla ama intikam almak için yaptım, hava atmak için değildi, ayıp mı bu? arkamdan sovmusler diye duydum. Bana göre hiç konusmadigim insanların araması benim yaptığım şeyden daha beter bir durum.
Zengin olunca herkes aramaya başladı, rezillik değil mi?
Cevapla