
Bazı sıkı dostlar arasında bunların lafı olmaz diye düşünüyorum...

Bir şeyleri ödünç vermekten nefret ederim ama ginede veririm. Çünkü bende aynı şekilde ödünç alırım. Kitaplarım hariç her şeyi ödünç veriyorum, resmen gariban beni sömürüyorlar...
Görüşlerimi... Çoğu zaman bir nevi psikologluk yapıyorum çevremdekilere. Hangi sorunları olursa olsun sağolsunlar benden görüş alıyorlar. Bazen yorucu oluyor ama yardım ettiğim için de mutluluk veriyor 🙂
Cevap
17Cevap
Tavsiyelerimi isterler sadece
Kıyafet... bir gömleğimi 3-4 ay hep başkalarının üzerinde gördüm hatta aralarında dönmüşler bir de gömleği
Çakmak çok aldılar. Çift çakmak gezerim hep
Bir şeylerimi ödünç vereceğim derecede yakın bir dostluğa sahip değilim..
Gümüş takilarim'i alıyorlar artık vermiyorum geçen hafta bilekligiminaldi bakayım dedi taktı gitti bende unuttum😔
Kimseye bir şeyimi vermem, bana kadar var. 😄
Ama sosyal medya hesabımı verdiğim arkadaşım var, ortak kullanıyoruz.
Hiçbir sey ödünç almadığımızı farkettim şu an 🤭
Hemen paylaşacak bir seyler bulalım 😅🤭
Kıyafetlerimi ödünç vermem, takılarımı da.
Araba ve para.
Hiç bir şey. Ne ben onlardan ödünç bir şey isterim ne de onlar benden.
Kıyafet ayakkabı falan vermem bana özeldir onlar para veririm bazen
Makyaj malzemelerimi bandalarımı falan en çok kız kardeşlerim ve kuzenlerim yapıyor bunu
İyi niyetimi
Ödünç verdiğim bişi yok çekinirler benden.😄
Sanırım hiçbir şey😀
Hayatımı, özgüvenimi, benliğimi çaldılar
gonlümü ama genelde vermıyorum hemen
Bilgi ama ödünç olarak almazlar onu da. 😀
Saatlerimi ve para 😂
Kimse birseyimi alamaz
Ders notu
Araba 🤦🏽
Arabamı maalesef..
Ablaaaa son soruma bak lütfennlütfennmmm
Kimse cvp vermiyo :(
Çakmak, ceket 🤦♂️
Hiçbir şey
Paramı 😐
Ben cimriyim
araba motor
Kıyafet 😃
Arkadaşım Yok...
Donumu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?