Keşke hiç büyümeseydik diyor musun 😊?

  • Müstakil evimiz vardı, bekardım o dönem. 7 kardeştik biz. Tek kız olan bendim. Abilerim işe giderdi akşam işten gelmelerini beklerdim.
  • Yemek yerdik hep beraber. Herkes komik olaylar anlatırdı. Kahkahalar atardık. Böyle akıllı telefon yoktu hiç birimizde.
  • Yemekten sonra çay yapardım sobada. Liseye gidiyordum o dönem. Çay içerdik birbirimizle dertleşirdik.
Şimdi her şey çok değişti. Ben o dönemleri çok özledim 😊
Keşke hiç büyümeseydik diyor musun 😊?
Cevapla