2 ay önce annemi kaybettim benim gibi anne acısını yaşayan insanlarla bir arada olmak istiyorum?

Merhabalar birgün böyle bir konu için burada yazacağım hiç aklıma gelmezdi. Annemi ansızın beyin kanamasından 2 ay önce kaybettim 36 yaşındayım bekarım üstelik babamla da anlaşamıyorum ama bir taraftan ona da çok üzülüyorum. Ağlamadığımız birgün bile yok bu acının tarifi yok bazen oluyor ki aklımı kaçıracak gibi oluyorum. Tevekkül etmeye çalışıyorum dua ediyorum birgün herkes ölecek diyorum ama yok her geçen gün özlemim açım katlanıyor lütfen benim gibi olan var mı ve de bu durumu atlatabilen önerilerinize o kadar çok ihtiyacım var ki …
2 ay önce annemi kaybettim benim gibi anne acısını yaşayan insanlarla bir arada olmak istiyorum?
Cevapla