18 yaşında ve yapayalnız olmak?

Millet benim sorunum yalnızlık.
18 yaşına geldim ama ne bir Arkadaşım var ne bir çevrem.
Yolda gidince selam bile vermez oldular.
En yakın arkadaşım dediğim adam artik beni aramıyor. Onuda sildim bu yüzden.
Hiç arkadaşım kalmadı. Okulda yok.
Bu zamana kadar hiçbir kizin elini tutmadım.
Ben sorunlu muyum?
18 yaşında ve yapayalnız olmak?
Cevapla