Askerlik nasıl bir şey çok mu zor?

Çok merak ediyorum tanımadığın insanlarla birlikte yaşıyorsun iyi anlaşamadığın birisi olsa ne yapıcaksın çok zor değil mi?
Bir arkadaşım fiziken ondan iri olanların onun üzerine yürüdüğünü soylemisti hatta depresyona girdiğini söylemişti gerçekten böyle şeyler oluyor mu?
Bazıları da en iyi dostunu askerde edindiğini söylüyor kimisi çok iyi diyor bazıları da çok zor diyor hangisi doğru acaba merak ettim
Askerlik nasıl bir şey çok mu zor?
Cevapla