Normal de pazar çok sıkıcı olur, bugün baya güzeldi iyiydi.
Umarım herkesin günü güzel geçmiştir..💛💜
Umarım herkesin günü güzel geçmiştir..💛💜
Güzel geçti
Filim izledim
Dizi izledim
Düşüncelere daldım
Cevap
12Cevap
KS de geçti. ve film izleyerek.
Uyudum uyandım tekrar Uyudum iftara kadar ve sahura kadar ayaktayım 🙂
Bugün güzel idi. Zira uzun zaman sonra Snooker oynadım ve bayağı keyifli idi.
Günüm Çok Kötü Geçti Sevgilisiz Ağlıyorum
Hava soğuktu kafede oturmak zorunda kaldik
Akşama kadar deliksiz uyuyarak geçti
Enerjik geçti
iyi geçmedi
Yorucu
Standart
Yaya kalka
Günaydın yeni başladım sen nasılsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar