





Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.






Çilek, maalsef bu Konuda açacağın şikayeti savcı defol git başımdan diye yollar seni.. Bizim ülkede adalet istiyorsan önce sosyal medyada infial yaratacaksın arkana halkı alıp öyle şikauet edeceksin bir çok insanın gözü o mahkeme de olacak o zaman bir taraf korkusuna hakim savcılar doğru iş yapabilirler ancak
Popüler bir kadın sitesinde açtım bu konuyu orada bir avukat şikayet edeceğini dilekçe oluşturacağını söyledi bakalım inşallah yapar. Haytap ve bir sayfaya daha instagramdan mesaj attım bu fotoğraflar ile ama görmediler maalesef
Bir de bunları yazan kişi öğretmenmiş inanabiliyor musun?
Bilmiyorum, bende bu siteye yıllar sonra bugpn giriyorum.. Eski bir dostum verdi hesabı daha bir kaç saat önce, ama 10 yıl önce falan hesabım vardı ara ara bakmıştım da site bolzudu derler ya değil... Böyle özelikle bu site ya da ekşi gibi anonymous yerlerde insanlar troll bile olsa bilinç altını döker anon profil maske ardından, yani site değil insanımız bozuldu.. Bak hesabı Veren dostum Amerika da yaşıyor oda yılalr sonra açmış bu ne olmuş abi ben bırakıyorum sen al takıl istersen dedi, nicki bnaa çok uyfun güzel diye aldım... Ama o Adriana lima sorusundan buraya ağzım açık kaldı.. Bu ne kadar saf kötülük palpatine misiniz anlamadım
Ayrıca köpekler arasıjda saldıran var diye hepsini yok etmek nedir? Nazimisiniz bu zihniyet onlarda vardı çünkü koca şehri bir kaç düşman için yıkarlardı
Bu arada aklında bulunsun popüler diye ifade etmem doğru fakat markayı kes fotodan sanada ucu dokunabilir maalsef
Hiç umurumda değil bu yazıları yazan cani utansın. Onun dışında Adriana Limayı ergenliğimden beri çok beğeniyorum her ne kadar bazı seksist bir fotoğrafını ve instagramda en son vücudunun hiçbir yerini sansürlemeden yaptığı paylaşımı gördükten sonra şok olup soğusamda hamile bir kadına asla bu çirkin yorumların yapılmaması gerektiğini düşünüyorum hamilelik kutsaldır ve hamile kadın dokunulmazdır
Tabiki öyledir, dişiye verilmiş bir özellik kutsal, erkekten güçlü olduğu alan kadının aynı zamanda..
Şu köpeklerin konusuna gelecek olursam da tekrardan ; adamlara diyoruz ki her ilçeye bir kaç barınak açılsın bizim ödediğimiz vergiler ile gerekirse hayvan severlerden bağışlar toplansın diyoruz adamlar cevap olarak diyor ki kaç milyar hayvan var hangisi sığacak tek çözüm iğne ile öldürmek mantığa bakar mısın diyorum ki nereden biliyorsun sayılarını nüfus sayımı mı yaptın diyorum bana cevap olarak bilinen bir şey diyor bir de neymiş daha deprem vergileri kaçırılıyormuş kaç milyar aç insan varmış bu yüzden hayvanlar için hiçbir şey yapılamazmış ben de dedim ki ülkede kaç milyar vergi parası dönüyor haberin var mı isteseler öyle bir yaparlar ki dedim cevapları yok. En sonunda yüzlerine kötü olmuş olayların arkasına sığınıp bunları bahane edip hayvan düşmanlığınızı sergiliyorsunuz allahtan korkmazlar allahın verdiği canı alma hakkınızı nasıl görüyorsunuz kendinizde diyorum böyle deyince kuduruyorlar. Birde belediyenin sokakta bıraktığı hayvanları aç susuz bırakıcakmışız beslemeyecekmişiz hayvanların suçu ne inadına gidiyorum besliyorum bende
İtlaf yasası gelecek mecburen diyorlar biz de cevap olarak diyoruz ki öyle bir yasa gelsin de siz itlafçılar bir köşede pısıp kalırken biz hayvan severler nasıl ortalığı ayağa kaldırıyoruz gerekirse alırız elimize silahı tüfeği yıkarız ortalığı diyoruz aa anarşişt misin terörist misin diye konuşuyorlar şoka girip ben de diyorum ki ee demin sen hayvan cinayetlerini savunuyordun öldürülmeleri lazım diyordun sen ne oluyorsun peki katil diyorum çeneleri kapanıyor
Onların gözünde hayvan can değildir.. Bak ben küçük yaşta ava kampa vb gitmiş biriyim.. Silah taşıdım I bölgede sadece savunma amaçlı ve hiç ateşlemedim... Savunma derken bile haksızım aslında işgalci benim...
Bir de bunları sadece erkekler değil kadınlardan da savunan vardı düşünsene bunlarla aynı sokakta yanyana gelip geçiyorsun kadın diye zararsız görüyorsun ama aslında bu zihniyette çok korkunç cidden
Cevap
3Cevap
Bakın beyefendi siz şunu anlamıyorsunuz ben saldırgan olanların toplatılmasına bir şey demiyorum. Sadece saldırgan olanların bahane edilip zararsız olanların da öldürülmesini isteyen gizli hayvan düşmanlığını bu olayların arkasına saklayanlar var ne demek istediğimi anlıyorsunuz değil mi? Siz de onlardan olmayın
Bence asıl hayvan onu yapandır
Bu insana karşı neler yapılabilir onu öğrenmek istiyorum elimden geldiğince her yerde paylaşacağım
Sosyal medyada paylaşıp tepki vermek gerekiyor
Kesinlikle hayvan derneklerinin hepsine ulaşacağım
Konuyu konuştuk zaten, bana dm atar mısın?
Hayır arkadaşımın profili dedin ama o profilin yeni olduğu çok açık. Profili gizlemeyi akıl eden sen durumunu değiştirmeyi mi düşünemedin? Hani arkadaşınınmış ya önceden hesap kontrol ederken göremedin mi. Lütfen beni rahat bırak!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?