Güncellemeler
+1 yıl
Midem bulanıyor kendilerinden yaşça küçük kıza dokunmak istemeleri bi erkeğe asla sadık olmam değer vermem demek 30 olunca kadın değil bi hiç görülecek insan yerine koyulmayacık değerimiz bilinmeyecek tiksiniyorum şu dünyadan her şeyden aferin kızlar sadık olun 30 olunca o size değer veren değer verecek mi? Vermeyecek sırf genç ve vücudunuz için değer verecek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
o korku olsa zaten baştan çıkmam çıkıyorsamda o korkuyu duymam
Sevgiliniz kaç yaşında
şu an 20
Siz 30? Umarım ciddi değilsiniz
Ne yani önce 17-19 muydu
evet ne var?
Yeğeniniz yaşında
Nasıl ne var? Şaka mısınız
O kız yanınızda nasıl duruyor yan yana el ele tutuşunca yakışıyor musunuz
sana ne!!! sana giren çıkan ne onu göremedim?
O kızın ailesi biliyor mu
laan sana ne
Ben bir şey demiyorum kızın ailesi bilmeli ama 20 yaşındaki kızınızın 30 yaşındaki erkekle olmasını ister miydiniz? O kız 30 yaşında olsa değer verir yüzün bakar mıydınız?
20 yaşındaki kız bu kaç yaşına kadar ailesi karışacak. sen kaç yaşındasın
20 yaşındaki kızım 30 yaşındaki bi erkekle olsa karışır karşı çıkardım cinselik yaşamaya gelince ailen nerde derler kıza ama
Ailesinin onayı olmadan mı evlensin kız? Bu na gelince koca kız cinselik ayrı evde yaşamaya gelince ailen nerde. 20 yaşındaki kız daha ergen hata yapacak yaşta olgun değil
Asla olmuyor. Onun isteklerini her türlü karşılıyorum
Kaç yaşında o kız
21
Yuh
Siz 37 ? Kanım dondu
Kadınlar çok büyük aşık olmadıkları sürece her zaman bacım olasılıkları yüksektir
Her erkek aldatıyor o zaman
Bir erkeğe sadık olmam
Neden bir erkeğe sadık olmazsın?
Her erkek öyle değil. Suratından pic oldugu belli herifleri seviyorsunuz. Benim gibi eli yüzü düzgün biri çok iyi olsa bile benden sıkılıyorsunuz
Neden olayım 30 yaşındakilere bak 18-24 arası kız istiyor 30 yaşındaki kadının yüzüne bakmıyorlar
18 24 yaş arasindaki kadınlar da önüne gelene atlıyorlar ama. 30 yaşındaki biri artık boşta kalınca evlenmek için erkeği kovalıyor. Kim niye baksin?
30 yaşındaki kız erkeğe mi kovalıyor? Demek 30 yaşına giren her kadını aldatırlar demek her erkek aldatıyor
Aldatirlar demedim. 30 yaşındaki kadın artık yüz erkekten artakaldigi için ve güzelliğini yitirdiği için mümkün mertebe erkekler onunla vakit geçirmezler. Bir nevi intikam
Ulan kadın ergen gibi liseli olmayınca çirkin mi? 30 yaşındaki erkek sanki genç sanki çıtır
İşte bi erkeğe asla sadık olmam intikamış ne bende intikami böyle alırım
Her erkek aldatıyor işte
Ben aldatmasın çünkü tek bir kişiyi sevdim o da olmadı ona hep sadık kaldım yokluğunda bile. O ise çok kişi ile sevgili oldu hepsi aldattı. Demek ki aldatanlari seviyorsunuz
Aldatanları sevmiyoruz şimdi kız aldatanı seviyor diye aldatacak mısın?
Ciddi kimseyle düşünmeyeceğim kesin. Kızlar sadık erkekten tiksinir köpek gibi görür. Kendisine köpek çeken erkeğe tapar
Erkekler para düşkünü kıza bayılır parasını o kızla yer
Kim dedi bunu sana? Para düşkünü olmayan kız mi varmış? Yiyemeyen kız vardır
Ben para düşkünü değilim bu yüzden değerim bilinmiyor
Para düşkünü kızla takılıp sonra kızlar paraya bakıyor dersiniz
Ben kimseyle takılmıyorum ki. Bir kişiyi sevdim o beni sevmedi kendisini hep aldatan paralı erkeklerle oldu. Genelde de kızlar böyle zaten
Öyle kızlar erkeği cüzdan erkek kızı oje olarak görüyorduk kendilerine saygıları yok
Evet fark etim bazı kızlar mantıklı düşünemiyor o erkek onu obje olarak görüyor sırf genç vücudu için birlikte
Çözüm önerin olmadığına göre bu hep böyle olacak. Maalesef kızların hak ettiğini düşünüyorum. Çünkü 18 28 yaş arasında dilediği erkeği elde edebildiğini görünce böyle simariyor sonra mal gibi kalıyorlar
Benim hic sevgilim olmadi o yuzden 18 lere de bakarim ben 24 um
18 şer yanında yeğenin durur
18 yasinda sevgilim olmadi hic icimde ukte kaldi ama
Hala olmuyorki sevgilin
18 olmaz artık unut
Ben genc duruyom daha dün 18 dim
Kiz bulmak icin ikinci uniye gitcektim ben ya 18 ordaki herkes uniye gitmezsem asla bulamam intihar mi edeyim bakir ölcem galiba
Özgüveni olan erkek bu korkuya asla kapılmaz
Özgüven olsa ne olur aynaya baksınlar acı gerçekle karşılaşsınlar
Sen kendin bak aynaya bence. Kezbanı görürsün
Ağlama
Onlar olgun seviyo zaten
Yeter ya şu olgun ister saçmalığını bırakın
niye olsun?
Genç kız aldatır bence çünkü o erkek yaşlanacak