Güncellemeler
+1 yıl
Ben bugün arkadaşla şehir şehir gezdim ordan lunaparka gittim gondola falan bindim harika bir gün ve geceydi benim için 😅😅 anca eve geldik şimdi de bi yorgunluk kahvesi içiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Kutsallıktan kastım cinsellik değil arkadaşlar 🤦🏻♀️ eğleniyor musunuz anlamında diyorum ben onu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
45Cevap
Yok Ramazan’dan sonra artık. Varya bugün sanki seni gördüm gibi eğer o sen değilsen ikizin falandı yani
Nerde
İstanbul ömür plaza. Tabi sen hangi şehirleşin bilmiyorum ama okadar benziyordu ki anlatamam
Yok ben bugün edirnedeydim. Olur insan insana benzer
Doğrudur!
O zaman kutsal cumartesi dememeliydiniz. Bu ifade cumartesi akşamı/gecesi + cinsel ilişki üzerine kullanılır.
Bu geceyi de dibine kadar yaşadım. 😏
Gayet güzeldi yeni eve geçtim
Şehir şehir mi yok artık bide gondola binmiş. Seni kutsim de yorgunluğun gitsin, amen de tamamdır
Kutsuyor olsam burada ne işim vardı?
Benim uykum geldi canavar çocuklarımın gelmedi
sahuru bekliyorum:)
yer yatarım bir kutlama filan yok yani:)
şey yapıyorum işte tatmin olmak için.. senin gecen nasıl
Evet kutsuyorum gece 4 de ezan okunuyor gündüz 19.47 ye kadar kutsuyorum :D adsasaasas
Hiç iyi gitmiyo hatunla baş başa olmak varken işyerindeyim
Herkeste bi cinsellik algısı dimi
Evet Ramazan dolayısıyla bu cumartesi kendimi tatmin ettim bu sefer 😂
Dinlediğim parca bıkmadan hemde
Seyda perinçek beyaz toroslar
O ne demezsin hemde nasıl geçiyor o kadar iyi ki kelimere sığmaz
Mübarek ramazan 😀😀😀 sahuru bekleyerek eğleniyorum çok çılgınım😀
Kütüphanede ders çalıştım bir daha çalıştım bir daha çalıştım cumartesi ney la
şu an çarşafım totomu kutsuyor😂 yata yata bir hal olduk
Vallahi bizim kutsalımız dündü
Nasıldı
Sıradandı, şükür her günümüze
😌
Cuma anlamında söyledim bilmiyorum yanlış mı anladınız
Eksik anlamışım lşmdş5 tam anladım
Ne anlamıştın , yorumlarda gormüştüm galiba başka bir şey kastedilmiş
Aynen öylee
Ne demek yazabilir misiniz , yazamıyorum oranin adını siliyorlar sonra shdvsbd puan kaybediyorum üstune
Ne demek istedin anlamadım
Öz*leden yzra msn
Güzeldi biz de agalar ile kuzu ızgarası yapmıştık
Ramazanda ne eğlenilir ya
Katılmak istermisln, 5. Olarak
Sagopa kajmer ile geçiyor
evlıler ıcın oyle o... bızım kutsal gecemız degıl
simdi de horluyorsundur
Allah razı olsun kötü geçiyordu.
kimse kutsamadığı için geçmiyor
bi kutsallığı yok ama iyi geçiyor
afiyet olsun da şehir şehir derken?
burada zaman geçiriyorum :)
Okan Bayülgen izliyorum
Yapacak bir şey yok
Çok şükür keyfimiz yerinde... senin nasıl geçiyor?
Kutsal kelimesinden cinsellik çıkarmak da ne olaki.. İnsanların kutsal saydığı şeyler değişmiş sanırım.
Kutsandık, rahatımıza bakıyoruz.
cut.
Şu anda kutsuyorum kutsal jel ile xd
Hastalıklı geçiyor 🤮🤢😪🤕🤒🤧
hiçbir özel günü kutlamayı kaçırmam dude
3. Tava patatesi kızartıyorum, muhteşem!
ben ramazan diye kutlamıyorum
Ramazan sonrası?
Durgun ve sıkıcı geçti
Gecti6
Hayır
Yemek arıyorum
Can sıkıcı
Film izleyerek
Ne anlamda
kutluyorum
Valla resim yapiyom
Bok gibi
Pazara geçtik
Pazar olmasın o?
Hadi Pzt olsun kanka
kutsadık bile
evde gectı
Çalışarak geçiyor
Yatış
Sana bakarak
Yatyom