Her şey zamanında yaşanınca mı güzeldir?

Hayatın belli bir döngüsü var.
Okul, iş, evlilik, çocuk sahibi olmak, kariyer sahibi olmak diye gidiyor...
O zincir hep sırasıyla ve yaşı geldiğinde mi yaşanınca güzeldir?

50 yaşında üniversiteye başlayan bir insanla 20 yaşlarında üniversite okuyan bir midir?
Ya da erken evlenen, çocuk sahibi olan kişilerle geç yaşta bu duyguyu tatmış kişiler aynı mıdır? Yoksa bu kişiler hayata geç mi kalmıştır?
Her şey zamanında yaşanınca mı güzeldir?
Cevapla