Merhabalar..
Böyle bir durumda çevrenizdekilerin tepkisi nasıldı/nasıl olurdu?

Böyle bir durumda çevrenizdekilerin tepkisi nasıldı/nasıl olurdu?




Olmadı diyen yalan söylüyordur...
Hayat bazen fazlaca gelir üstümüze..
O anlarda kaçarız her şeyden..
Herkese kapalı bize açık limanımiza...
Terası çatısına falan çıkıp böyle uzandığı zamanlar oluyordu ki hala oluyor ya da denizde böyle sırt üstü uzanıp öyle durduğum
Cevap
5Cevap
2 sene önce oldu evet
Bir dönem herseyden herkesten kendimi soyutladım. Bazen insanın kendisiyle başbaşa kalmasi gerekebilir.
Hep öyleyiz kafa rahat
Bu aralar böyleyim :|
hep öyleyim
Bu sıralar oyle ya
Oldu.
Oldu
19 yıldır öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar