AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İzmir güzel vallaa
Allah'ın izniyle bizde orayı kazanırsak mis
İzmirde yaşanmaz abiciğim
güzel üniler var amaa aşırı pahalı şehir
Vayss yeni iş yerin hayırlı olsun knk
Bol bereketli kazançlar inşallah 🙏
Eyvallah reisim inşallah kafamda birsürü soru işareti var biraz sıkıntı çekiyom şuanda
Ne gibi sorular reis
Knk dükkan açıcam da babam onayalmadı kafama göre açıyorum dükkan bulduk bir tane yeri konusunda kararısızım yarın gidicem ama deep hasta onu da bırakmak istemiyorum eşyalarım var aynı anda deepde alıp gitmem lazım falan kafamda çok soru var belki yarın gitmem de bakalım
Dükkanın acelesi yoktur bence knk deepin sağlığı daha önemlidir
Senin ne dükkanı vardı
Kanka tabikide oğlum daha önemli ama karşı taraf ile sözüm vardı ki deep için ertlerim o ayrı mesele kumaş dükkanı açıcaz
Doğru diyon knk halledersin yav
Ben de okulu bırakıp ticarete atılcam inşallah
Knk okulunu oku üniversite mezunu olmak bir havalılık olmuş
Ben bundan yakisikliydim mk dusmeseydim gorurdunuzzz
Neye düştün knk
Poha dustum mk nasil bir talihsizsizim sana niye bir sey olmuyor lan ☹
Bana nazar degiyor anca aw nazari
Sende yakişiklisındır herkesin aurası farklı biraderim
Herkes benden kaciyor knk kizlar falan ondan sinir oluyorum iyi olsaydim bana da yururlerdi
Senden kaçan kızdan hayır gelmez kardeşim
Hepsi oyleler anasini satim bakan yok
Kanka tipin ile sana değer veren birisine ihtiyaç duyma seni karakterin için sevicek bir kız bulursun illaki
Yok oyle bir kiz yav seninde tipin olmasa sana da bakmazlardi cok safsin sen mk
Hahahahahahh knk saflık ne alaka beaaa bana bakan mı var ki
Yuh trole bak shjdjdj
Olum naptiysan kizlara hepsi seni istiyorlar lan
Buyu mu yaptin mk 😂
Hahahahahah la hangi kız istıyon Allah all5
Nefes alsin yeter dbxhx
Bi iyilesim hepsine gostercem 😡
Hayırdıe senin hastalık ne geçmiş olsun
Egzama gecmiyor yav her yerimi sardi :(
O. c egzama yuzumu kasimi sacimi her yerimi sardi lanet hastalik
Valla annemde d2 var zor knk Allah yardım etsin ilacı falan da yok biz çok araştırdık
Pff :(
Reis üzülme yav Allah başka dert vermesin şükür et
Yagli egzama yani seboreik dermatit miydi onunda
Baska dertlerimde var benim dert babasiyim ben
Ne derdin var başka bilmiyorum ki kaşınıyo annem de sadece stesten olabilir kendini streslendirme
Ben cocukluktan beri stresliyim yapim bu elimde degil cok var derdim de onlari boş ver bu bile buyuk sorun saclarim dokuluyor yakinda kaybetcem ☹ bi sampuan aldim insallah iyi gelir
Kanka hayat eğlenceli bir yer değil zaten hepimiz belli bir zorluk çekiyoruz saçların geri yerine gelir herşeyin yerine bir başkası gelir bu hayatta inancını kaybetme Allah'a şükür et kendinden yukarıya bakıp isyan etme aşağısına bak ki üzülmeyesin bu dünya gelip geçici her şey birgün gidicek hayatının tadına bak stres yapmasan mutlu olursan saçın da yerine gelir inan şu an bende o kadar stresli bir dönemdeyim ki benimde saçım dökülüyor ama hep yanımda Allah'ım var diyorum Allah'a inanıyorum güveniyorum yükün hafifler Allah'a inanan
Ben hep namaz kilan biriydim daha once lisede bile ortam cok kotuydu giderdim camiye bu derece inanan kotuluk yapmayan ben yasamadigim sey kalmadi psikojik cokuntudeyim en azindan seni seviyormus beni sevmiyor lanetlemis resmen saglik tip huzur hicbir zaman tam olmadi herkesi imtihan eder ama beni cok daha fazla ediyor bu yasadiklarim fazla artik
Beni sevdiklerini nereden çıkardın ki bak sana şöyle diyim insanlar seni menfaat için sever çıkar için sever yakişiklisın sever paran var sever ilgi veririsin sever ama seni koşulsuz sevicek tek kişi var o da Allah seni asla yalnız bırakmaz ben lisede dışlandım sevildiğimi sandım dost kazığı yedim sağlık sorunu çektim ekonomik sorunun dibine vurdum isyan ettiğim çok oldu ama şunu anladım Allah'a isyan etmek ondan uzaklaşmak sana hiçbir şey katmıyor seni annen bırakır baban bırakır kardeşin arkadaşın herkes bırakır ama Allah'a asla bırakmaz
Bende ayni seyleri yasadim benim kadar dislanmamissindir bunlar bende travma oldu zaten psikojim bozuktu simdi bin kat daha bozuldu hicbir sey yasamadan olmek sinirimi bozuyor obur dunyada da cehenneme giderim ben bu sansla sana iyi anlar yasatti Allah eminim bana hep kabus
Ayrica senin tipinde hicbir sey yok valla bu zamanda tip cok onemli bende oz guven bile yok yakisikli olsam bunlar olmazdi
Bu dünya gelip geçici diğer dünyanı düşün bende zorluk yaşadım her şey tip ile olmuyor kardeşim ben eskiden çok kiloluydum çok yalnızdım hala yalnız biriyim insanlar yanımda olmasın beni hiç terk etmiycek bir Allahım var bana yeter
Her sey tip olmus iste bu yuzden nefret ediyorum bu toplumdan kiloluyken seni disladilar ama simdi hep prsindeler dusun bunu dusunmek bile cildirtiyor insani ben tipimi geri alsam bunun intikamini alirim
Bu duygular seni üzer knk insanları önemserseb hep sen üzülürsün
Güzel güzel geeeel geeeel
Niye gel diyon lann biz ayni soruyu sorsak gelme derdin mkk tatlısı senii
Nediyon olm
Niye gel falan diyon mk bulusalim de de tam olsun niye bu cocuga iyi davraniyosun da bana hoşt dedin az once?
@FitZekiVeUzun dalacam sana ha git diğer kıza istediğini de bu kızdan uzak dur çarparım âmk
Vazgeçtim O kızada bir şey deme hakaret etme insanlara
Bana bak lna fit uzun bilmem ne skutlesel açı ve mental açı arasına dikortay çizer yamulana kadar karekökünü alırım lan ben senin sığır karbüratör kapağı seni
Bize gelince boyle zaten mkk diger erkeklere iyi davran bize gelince tersle haksizlik
Ensonunda elliot rodger gibi yapixam onunla da kizlar ilgilenmedi baska erkeklerle ilgilendiler oda intikam aldi yuce liderimiz
Hayırlı olsun İzmir de hava güzel
Eyvallah kardeşim
Bilmiyom. Dudağın güzelmis onu diyim dedim
Eyvallah
Yurume lan adamaa
@FitZekiVeUzun kıskanma. Senin de ten rengin güzelmiş.
Saol 😁
Nereye gidiyon buluşalım mı
Niye ilgileniyorsun bu cocukla biz sorsak ilgilenmezsin ama
Eger bu cocukla ilgilenip benimle ilgilenmezsen bıçagi takarim valla acimam haksixlik
Mert sananee sapık
Sen o sarisin kiz misin niye bana gelince sapik ta bu cocuga gelince bulusalim diyorsun seni parcalarina ayiririm bak elektrikli testere ile. Bu cocuga ilgi verme ya da bana da ver
İzmir'de yaşiyorum senin ne bok olduğunu biliyorum
🤣🤣o yüzden sana ilgi yok
Ben normal erkekten daha sapik degilim sapiksam eger bakir oldugumdandir siz kizlar benle birlikte olmazsaniz sapik olurum tabi beni begenmezseniz boyle olur.
canım
Aptal
Bize gelince terslersin buna gelince bulusalim askim dersin bu bi haksizlik bu yuzden cezalandirilmayi hakediyorsunuz
🤣🤣ya sen kimsin mert
Sen istiyorsun ki bütün kızlad senin olsun
Ben de Elliot Rodger gibiyim kizlar ona da bakmadi o da 6 kişiyi öldürdü ben de oyle olcam zaten az kaldi 😂
Noldu birader yine sana
Benim bu cocuktan ne eksigim var ben hakediyorum bu ilgiyi
Butun kizlar benim olmasa da olur bi tane de yeter ama o da yok
Sende bir tane varsı değer bildin mi ki aptal
Kim vardi lan soylesene
Ben sana bulusalim mi desem goruldu atarsin konusmazsin benle cevap vermezsin numarani bile vermezsin bu cocuga sen kendin bulusalim mi diyon kasar ya haksizlik bu benim neyim eksik sanki ben de hakediyorum bu muameleyi ya basit kiz seni hem basitsin buna ragmen bana yuz vermezdin bana gelince zoru oynarsin kasar seni ya en sonunda elliot rodger gibi yapcam valla
Gidince görürsün knk
Hadi ya ciddi misin nino
😒😒😒
Hayırlı olsun kardeşim
Eyvallah
iyi gibi hava
Sen niye beni engelledin resmini ss alip escort sitelerine mi atayim ila