Bana ileride anne olmam için sebep söyleyin?

Merhaba,

kisaca ileride anne olmam icin sebep söylermisniz?
1. Kadin hamile kaldiginda es bunu empatisini kurmamiyor, esini anlamiyor ve hamilelik döneminde aldatiyor 2. Cocugunun sorumlulugu cogu zaman kadinda kaliyor, adamlar bu yükü kadindan almiyor 3. Baba cocugun egitim ve yetisiminde cok pasif kaliyor, Bunlara ragmen bir kadin neden anne olup hem esinin sorunun hemde cocugnun yükünü tek basina ceksin? Simdi bana gelip iyi babalarda var diyenler icin evet var ama maalesef bizim toplumuzda cok nadir. Sizlerin babalari size ne kadar babalik yapti? Herseye kadin kosturuyor bu nedenle artik cocuk yapmada azaliyor aslinda cogu is erkekde biter diye düsünüyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!

Tesekkürler KS
Bana ileride anne olmam için sebep söyleyin?
Cevapla