Tesekkürler KS
Bana ileride anne olmam için sebep söyleyin?
Tesekkürler KS
Doğru düzgün bir çok insan var. Hislerine duygularına yoldaş, sana arkadaş olabilecek. Halini anlayan, hatrını soran, kendisini ilişkisine adayan. Bağlılık duyan. Yabancılaşmayan. Duygusal değerleri gelişmiş, sevmeyi ve sevilmeyi bilen. Empati kuran, narsist eğilimleri olmayan. Her zaman saygılı, ince, özverili olmayı seven, düşünen. Eşiyle derinleşen. Karşılıklı güveni, mutluluğu sevgiyi önemseyen. Siz de o insanları boşvermeden, küçümsemeden, aldatmadan, kırmadan tanımayı, sevmeyi, görmeyi, kabul ettiğiniz de; elbette ki sizin de ilişki ve evliliğiniz çok daha dengeli, yapıcı, mutlu ve sağlıklı bir niteliğe kavuşacaktır. Değil ise o ortamda çocuk dünyaya getirmeyin zaten. Önce sağlıklı iletişim ve ilişkiler geliştirebileceğiniz güzellikte bir insan, sonra aşk ilişki ve çocuk.
Evet dediklerinde haklısın çünkü yuva kurmayı aile olmayı bilmeyen anlamayan bir boş kafa dolu evliliği sadece cinsel ilişki kurmak olduğunu düşünen boş bir toplum var evlenip çocuk sahibi olmak için bir çok sebeb var emin ol ama bu sevenleri geri planda tutmana neden olan da bir çok sebeb var bunu anlıyorum önemli olan o birlikte yuvayı kurup Birlikte o yuvayı daha güzel bir hale getirmede ve Birlikte birşeyleri basarabilmedi eğer öyle bir insanı bulursan gerçekten t tandığını düşünürsen evet çocuk yapmak için bir çok sebebin olacak ve çocuk dünyanın en güzel ve saf şeyi çocuk sevgisi anne baba olmak çok farklı bir his ve duygudur emin ol. Gerçi ben ailemden pek sevgi adına bir şey görmemiş olsamda baba olduğumda bir gün çocuğuma karşı bir çok sorumlulugumu yerine getireceğime eminim ben babamdan böyle gördüm bende böyle yapicam kafasında biri değilim 😅biraz karışık mi anlattım
Tebrikler sorun gerçekten güzel Ama buna gerçekten Verilecek bir cevap bulamıyorum yani öyle Anlatılmaz bir duygu ki bir baba olarak bunu söylüyorum annelik çok daha yüce bir şey o yüzden cevap veremiyorum
Maalesef haklı bir serzeniş. Maalesef dedim, erkekler artık arkasını toplatan bireyler değil, yük alan eşler olmalı.
Yıl 2022...
Hâlâ eşine çorabını soran var. Allah akıl fikir versin.
Tabi erkek önemli ama belki bi oğlun olur da nası bi baba olması gerektiğini bilerek yetişir ve iyi bi baba da o olur. Iyi insanlar da var sadece yeterince tanıyabilmek gerek.
AŞIRI HAKLISIN hem aylarca acı çekicem hem belimde çatlaklar olucak, birde insan büyütücem iyi birisi yapmaya çalısıcam dolu hata yapıcak kızamıcam bile ona yine kendimi suçlucam aağağğa yok yok ben de saçma buluyorum bunları sokaktan kedi, köpek sahiplenirim daha mantıklı en azından bir canı kurtarırım
Cevap
20Cevap
evet söylediklerinde çok haklısın ama bu bakış açısı daha çok metaryalist yaklaşım anne olunca çocuk senin olacağı için bu işlerin bir çoğu yük olmayacak sana hani derler ya bir gülüşüne dünyaları yakarım dediin şey işte tam olarak o haricinde herkesin kendi insancı ama benim inancım derki cennet annelerin ayaklarının altında sadece bu hadis için bile (buda metaryalist yaklaşım :D ) çocuk doğurulur. şimdi görüşünde öyle baba çok nadir demişin doğruda söylemişin ama diğer türlü erkeklede bir ömür geçmez zaten be değil çocuk bakkala sakız almaya gidilmez :D
doğurma zaten. fiziğin neden bozulsun ki durduk yere. anneliğe çok çok hasret kalırsan bi kedi köpek yavrusu sahiplenirsin. bi cana annelik ettikten sonra ha kendin doğurmuşsun ha sahiplenmişsin ne önemi var
Hepsini okumadim ama sana soyle soyleyim anne olmadan anlamazsin diger soylediklerin de tuzu biberi daha kucuksun bunlari sorgulama
Anne olunca anlarsin hayati ve geri kalan herseyi okumama gerek yok anlasiliyor en basindan, simdi daha baska seyler de soylerim ama kabullenmezsin
Türk milletinin devamı için, Suri leri gormuyon mu köpek gibi çoğalıryorlar. Bu kadar tereddütlerin varsa dürüst, seni sen olduğun için seven, mert birini bulursan kaçırma bas nikahı
Bana desetek olucak bir esim olursa neden olmasin bende 3 de dogururum 5de dogururm ama maalesef destekleyen es bulmak zor yukardaki yazdiklarimi okumussunuzdur. Kizlar daha mantikli ve evlilikleri onlara yük degilde mutluluk getirmelerini öne sürdükleri icin cogu cocuk yapmiyor ki mantiklilarda. Ayni kahiri bir erkek bayandan cekermi? Cekmez.
Çocuk dediğin anneye asla yük değil, anne olduktan sonra onu öyle görmüyorsun.
Anne olmanın sorumluluğu farklı baba olmanın farklı. Sen kendi sorumluluğunu da eşinle paylaşmak istersen konu karışıyor orada. Malum Türk toplumu erkeği kafası.
Yaklaşık 9 aydır anne olan biri olarak konuşuyorum, herkes en başta bu mantığa oturtuyor bunu. Gerçekte böyle olmuyor. Yapabileni bulabildiysen ne mutlu sana. Bizim toplumumuzda anne çalışsa da çalışmasa da baba sadece kendisi çalışıyormuş gibi davranıp akşamları sadece çocuğun oyun işiyle ilgileniyor en iyi ihtimalle bikaç saat. Yedirme giydirme uyutma yıkama aklına gelen her ne varsa bunları anne yapıyor. Dediğim gibi eşit paylaşabilecek birini bulursan ne mutlu sana. Bol şans 🍀
Bahsettiğin şartlarda yapılmamalı evet ama anlayışlı ve sorumluluk sahibi bir baba olursa yapılır. Evlendiğin kişide Bunu anladığın zaman yaparsın yoksa bebek yapma bence.
eğer müslüman isen ,
"Cennet annelerin ayakları altındadır." (Nesâî, Cihad, 6)
Ben evlenmeyi bile mantıklı bulmuyorum ne çocuğuu😑
Sevdiğin adamın, aşkının meyvesi. Tadı muhteşem olur. Yoksa düşünemezsin tabii
Çoğu iş erkekte değil herhalde çoğu iş sendedir 1. Sen emziriyorsun 2. Sen anne şefkati veriyrsun
3. Çocuklar analarını daha fazla sever çünkü ana büyütür babanın herhalde de katkısı vardır çocuk konusunda ama her çocuk anesini daha fazla sever.
Kendin yazıyorsun 'yabancı'
Bana değil diğer türk erkeklere soracaksın bunu.
Kendimden bağas edeyim, sene 2006da bir oğlum oldu ve bakım işi yüzde seksen bendedi. Karnını doyurmak hariç, tanıştığın kişi ile önceden her durumu konuşacaksın. Konuşmaz isen yanlış yaparsın.
Haklısın ama çocuğun olursa baba umrunda olmaz pek
O babanin cocuguyla nasil ilgilendigine bagla cogu baba ilgilenmedigi icin baba umurda olmuyor neden olsunki, baba olmak dogurmak sonrada babayim beniomle neden ilgilenmiyor demek degilki. Cocuklarindan hayir ve sevgi bekliyorsa yapsin babaligini sadece spermini hayir bagisi yapar gibi vermekle baba olunmuyor.
Haklısın seninle bunu tartışıyorum benim bahsettiğim konu o değil
Rica ederim keyifli sohbetler
anne olmak icin mesela
Olma sen canım boş ver 😃
Bunu sana ancak anne olmuş birisi söyleyebilir
Gider Recep Ivedik ile evlenirsen bunlar olur
Nerden cikardin beni tanıyor musun?
Baban sanma insanları sana bunu Öğretmediler mi?
Düşüncende haklısın anne olman için sebep yok
Hormonlar
Olmaman için bir sürü sebep söyleyebilirim
Çünkü senin de Hakkın
olma
Olma boş ver
çocuk yapma diyorum
sebep yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?