Selamın Aleyküm arkadaşlar sizce paramı en hızlı nasıl biriktirebilirim?

Arkadaşlar ben öğrenciyim. şu an tatildeyiz günlük harçlık 5 TL elime geçiyor. Bazen dondurma alıyorum bazen de canım bir şey çektiğinde abur cubur falan alıyorum. Ama okul olduğu zamanlar günde 25 TL elime geçiyor. Bazen de ayda bir 50 TL veya 20 alıyorum biri veriyor. Ve her şey çok pahalilasmis biliyorsunuz. Okulda da abur cubur yiyiyoruz mecburi yemek yerine yani eve gelince de zaten yemeğimizi yiyiyoruz. Bu tatilde ve okul zamanında paramı nasıl hizli bir şekilde biriktirebilirim?
Selamın Aleyküm arkadaşlar sizce paramı en hızlı nasıl biriktirebilirim?
Cevapla