Neden böyle söylüyorlar yok işte 35 üstü
bakarmış anca vs.
bakarmış anca vs.
Hayır ya daha gencecik Allah aşkına 26 yaşında ne var da ufak ya çok küçük hem de hayatın daha başında yeni yeni hayatın tadına varmaya başlamış bir yaş 26 35 yaşındaki adam bakar demişse abartmışlar kendinden küçüklere evlilik yapabilir kendinden büyüklere evlilik yapabilir yaşa bu kadar takılmayın
Seninde yorumlarin hep yanlis oluyor :)
26 yas kucuk yas degildir
Olgun dencek yastir
@MYLOVEBLACK abartma olgun demen için en azından 30 lu yaşlara başlamış olmalı kişi
26 bir kadının artık olmuş olduğu bir yaştır.
Tabi ki illa 35 üstü bakacak diye bir kural yok, 18 lik kısmetinde çıkabilir, fakat hakkın 40+ tır.
Mesela benim manit 28 ben 50+ ve çok mutluyuz ( ilişkimizde 1 krş menfaati yok)
Hakkı 40+ değil 24+ dır. 40 yaşındaki adamla ne ortak noktam olacak
O anlattığın ilişki türünde dahil tüm ilişkilerde menfaat vardır ancak sizinki apaçık ortada
Davul bile dengi dengine demişler
Hatta daha da ileri gitmişler demişler ki dengiyle uçmayan kuşun sesi “tavadan” gelir. O yaştan sonra anlamak zor olur mu bilemem tabi ben elimden geldiğince durumu açıkladım faydasını görürsünüz umarım 🤞
Cevap
40Cevap
26 yaşın nesi büyük allasen 😂 onu söyleyenin amacı özgüvenini kırmak. Kendisi 35gelince kimse bile bakmaz ona salla
Kadın için mi evlilik için mi? Evlilik ise büyük çok geç kalmış yani.
30 değil daha ya niye geç kalmış
Ne alaka yahu onlara kalsa 18 e bastımmı evlen 🤦♂️ 40 yaşında evlenen bir arkadaşım vardı gayet mutlu eşi 43 yaşında
Kız değil de artık olgun ve herkeşin farkın da olan bir kadın olur. Zaten artık kız değimi 12 15 yaşın dakilere deniliyor
26 değil de 30 luk karıya anca 35lik ihtiyarlar bakar yani hahahhahah :D :D
kim demişse saçmalamış, hala genç bir yaştasın.. ve sadece o dedikleri yaş grubu bakmaz..
Ne büyüğü yahu, neden böyle bi algı var bilmiyorum ama bence çok saçma 20 li yaşlara büyük demek.
Daha gençsin ya sen milletin ağzına bakma,
ağzı olan konuşur takma kafana salla gitsin
yok be üniversite bitirdin iş buldun derken zaten 26 yaşına geliyorsun bence gayet normal kendi yaşıtlarını bulursun
Alakası yok.25 yaşındayım. Minyon tipli olunca benden küçükler konuşmak istiyor 😑 inanmıyorlar 25 olduğuma
Kesinlikle alakası yok 25 ile 30 lu yaşlar kadınların en güzel yıllarıdır.
19 luk ergenler mi baksın istiyorsun sen
19 ne 35 neresi yani di mi daha normal örnek verin
O kadın evli ya, sen kendine başka manken bak
İstediğim gibi anlıyorum yazdıklarını
Terbiyesiz
Soruyu aciklayabilirmisin
Yani 26 yaş artık olgunluk döneme gelmiş” toy değil “diyebilir miyiz bir kadın için 26 yaşını doldurduysa? Bunu sordum
Cevrendekilerde sen artik olgunlastin 35 yasindakiler bakarmi diyo sacma istersen 35 ol olgunlasma dedigimiz bireyin hayati anlamasidir yoksa partnerinin buyuk olmasi yasli safsatasidir
Öyle demiyorlar burdan biri yazmış o tarz bişey ben de buraya soru olarak sordum insanların fikrini görmek için
Yapıştır bi tane ağızlarına
Elalem her zaman boş yapar, takılma sen onlara.
Takılma laf diyenlere
35 ustu baksın ne güzel iste
evet altımı bakacak sana
Dalga mı geçiyorsun çok gençsin
Değil Sen bakma onlara
hayır genc cıtır bana göre
Hayır gayette genç bir yaş
Gayet normal yaş 26 onu diyen örümcek beyinli
yoo citiriz hala
Kaça kadar acaba:((
25 e kadar erkekler bana bebe gibi geliyor. kadının en güzel yaşları 25-30 arası, erkeğinse 27-32
26 aybediyon
Aynen öyle
Neden
Evde kalmış bi de çok sevgilisi olmuştur onun çıtırlar dururken gerek yok
En ideal yaslar
Ne için
Saçmalama değil
Hayır bence büyük değil
Normal
Hayır külliyen yalan
evet büyük
Hayır değil, eski sevgilim 30 yaşındaydı reeldik
26 olan ben..
Hayır değil.
Değil
Bence büyük değil
Bence büyük.
Yoo degil nerede yaşıyorsun sennki
Güzel bir yaş
Hayır
mallar onlar bende 26 yım 26 ya bakarımm
Değil bence
yoo bende bakarım
Alakası bile yok
genç hala
Ne alaka
gayet ateşli
neye göre büyük
Yok artık 😅
Bence değil
yok ne alaka
Hayır degil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?