Alt komşum benden sonra taşındı bende sitenin aidatını toplarken tanıştık ve birgun kahve içmeye gel dedi sonraki ay aidatı kendi kapıma getirdi bende içeri davet ettim kahve içtik vs sohbet ettik burada komşuluk yok dedi sonra o beni çağırdı gidecektim işi çıktı 2 kez oldu bu durum aradan uzun zaman geçti bende hazırlık yaptım davet ettim geldi. dün de öğleden sonra bana yazdı akşamları oturalım bu akşam iftardan sonra çaya gel dedi tamam olur dedim akabinde haberleşiriz dedi 🤷♀️onada tamam dedim iftardan sonra musaitmisin diye mesaj attim ve bana acil çıktım evde degilim yarın akşam inşallah dedi. Bu akşam ne diyecek ne yapacak bilmiyorum 😂cagirsada içimden gitmek gelmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Evet çok tuhaf
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer