Sitede komşuluk ilişkisi kurmalı mıyım?

Alt komşum benden sonra taşındı bende sitenin aidatını toplarken tanıştık ve birgun kahve içmeye gel dedi sonraki ay aidatı kendi kapıma getirdi bende içeri davet ettim kahve içtik vs sohbet ettik burada komşuluk yok dedi sonra o beni çağırdı gidecektim işi çıktı 2 kez oldu bu durum aradan uzun zaman geçti bende hazırlık yaptım davet ettim geldi. dün de öğleden sonra bana yazdı akşamları oturalım bu akşam iftardan sonra çaya gel dedi tamam olur dedim akabinde haberleşiriz dedi 🤷‍♀️onada tamam dedim iftardan sonra musaitmisin diye mesaj attim ve bana acil çıktım evde degilim yarın akşam inşallah dedi. Bu akşam ne diyecek ne yapacak bilmiyorum 😂cagirsada içimden gitmek gelmiyor
Güncellemeler
+1 yıl
😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Evet çok tuhaf
Sitede komşuluk ilişkisi kurmalı mıyım?
Cevapla