Kadınlar neden garsonlara hiç bahşiş vermiyor?

Kadınlar da bahşiş kültürü neden hiç yok.
Mesela biri sana hizmet ediyor ona karşılık bahşiş verirsin ben kadınların bahşiş verdiğini hiç görmedim bide erkeklere hesap ödeme yarışına girmeleri yok mu 😂😂 hep erkekler veriyor bahşişi.
Kadınlar ne kadar zengin olursa olsun bahşiş vermiyor erkekler hizmet etmek zorundaymış gibi ona sanıyorlar galiba
Kadınlar neden garsonlara hiç bahşiş vermiyor?
Cevapla