Genelleme yapmayı neden çok seviyorsunuz?

Ne iyi yönde ne kötü yönde genelleme yapmaya bayılıyorsun neden

Mesela Sivas insanı adamdır falan abi ne biliyorsun tamamen hepsiyle muhabbet mi ettin anlamadım aynı zamanda kötü olarak da genelleme yapan da mesela sivaslilar adam değildir falan gibi buda saçma her yerin kötüsü iyisi olmaz mı
Genelleme yapmayı neden çok seviyorsunuz?
Cevapla