İslamiyetin bazı çok güzel kuralları daha doğrusu şartları vardır.
İslami ilimler konusunda eğitim alırken rahmetli ve çok değerli hocam bana bir örnek vermişti.
Altta aynen aktarıyorum.
İslamiyet bina (ev) yapısını örnek alarak beş şarttan oluşmuştur dedi.
Binada tavan dahil (zemin inşa gerektirmeyebilir.) 5 ana duvar vardır. Çadırdı da tüm yapılarda da teknik olarak durum aynıdır.
Nasıl ki bir duvarı eksik yapı yapı olarak kabul edilmez, bir şartını bile uygulamasan dinden çıkarsın dedi.
Günümüzde devletten vergi kaçırır gibi Allah'ın zekatını kaçıran ve beleş şartlarda dört dörtlük müslüman olan kişi sayısı azımsabmayacak kadar fazla.
Haaaaa (ya sen dediğinizi duyar gibiyim)
Kendim gayrı resmi medrese eğitimi gördügüm zamanlarda inancımi yitirdim ama islami ahlakı asla atmadım. Gerçekten bazı çok güzel kuralları var zekat gibi. Yumuşatıp 40 a bir haline gelmiş ama islami doktrini iyi incelerseniz gerçek zekat sisteminde yaşayan topluluklarda fakir ve zengin farkının olması olanaksız. Karl Marx komunist manifestoyu yazacak olgunluğa erişirken sınıflar konusunda birebir islami ahlakı kopyalamış olduğu açık ve nettir.
Siz değerli arkadaşlarım bu konuda ne düşünüyor.
Lütfen rivayetlerle fetva çıkarmaya calışmadan yorum yapın?
Son not: Özellikle ülkece içinde olduğumuz bu zor buhranda lütfen zekatınızı verin. Eğer inanıyorsanız "ALLAH'TAN VERGİ KAÇIRILMAZ)
İslami ilimler konusunda eğitim alırken rahmetli ve çok değerli hocam bana bir örnek vermişti.
Altta aynen aktarıyorum.
İslamiyet bina (ev) yapısını örnek alarak beş şarttan oluşmuştur dedi.
Binada tavan dahil (zemin inşa gerektirmeyebilir.) 5 ana duvar vardır. Çadırdı da tüm yapılarda da teknik olarak durum aynıdır.
Nasıl ki bir duvarı eksik yapı yapı olarak kabul edilmez, bir şartını bile uygulamasan dinden çıkarsın dedi.
Günümüzde devletten vergi kaçırır gibi Allah'ın zekatını kaçıran ve beleş şartlarda dört dörtlük müslüman olan kişi sayısı azımsabmayacak kadar fazla.
Haaaaa (ya sen dediğinizi duyar gibiyim)
Kendim gayrı resmi medrese eğitimi gördügüm zamanlarda inancımi yitirdim ama islami ahlakı asla atmadım. Gerçekten bazı çok güzel kuralları var zekat gibi. Yumuşatıp 40 a bir haline gelmiş ama islami doktrini iyi incelerseniz gerçek zekat sisteminde yaşayan topluluklarda fakir ve zengin farkının olması olanaksız. Karl Marx komunist manifestoyu yazacak olgunluğa erişirken sınıflar konusunda birebir islami ahlakı kopyalamış olduğu açık ve nettir.
Siz değerli arkadaşlarım bu konuda ne düşünüyor.
Lütfen rivayetlerle fetva çıkarmaya calışmadan yorum yapın?
Son not: Özellikle ülkece içinde olduğumuz bu zor buhranda lütfen zekatınızı verin. Eğer inanıyorsanız "ALLAH'TAN VERGİ KAÇIRILMAZ)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer