selamlaaarrr
haftanın ortasına geldik iş yerinde olanlar, okulda olanlar, nasıl geçiyor gününüz? Evde olanlar aşırı şanslı bu ay tabii 😌
haftanın ortasına geldik iş yerinde olanlar, okulda olanlar, nasıl geçiyor gününüz? Evde olanlar aşırı şanslı bu ay tabii 😌
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Spordan geldim yorgunum, ders çalışacağım gün her zaman ki berbat. Siz
Ben hâlâ işteyim ama yoğun değil bugün
Kolay gelsin, ne işi
Disime geçici dolgu yaptılar hem iğrenç tadı geliyor hem takılıyor hem damagim açıyor anliyacagin çıldıracağım
Ayy çok geçmiş olsun
Allah razı olsun kardeşim önce sağlık vallha
Vizeler var ya çok sıkıntı.. Pozitif enerji falan bir şeyler gönderin:(
Çalışıyoruz, evde de olsak amatabi daha konforlu ortam
Ama ve tabi ayrı **
Fena değildi,
Bugünde iyi sayılır bakalım
İş güç çalışarak geçiyor.
gayet güzel memnun bir şekilde yaşıyorum
Biraz sahilde yürüdüm şimdi evde oturuyorum.
Sıkıcı geçiyor
Standart bir güne daha merhaba diyorum..
çalıştım mesai bitti oturuyoruım knka
Yorucu, fizikenden çok zihnen
Patron olarak bugün işlerim azıcık durgun gibi
Enerjik fazlasıyla.
Boş geçiyor