Bu dünya erkekler için yaratıldı bence?

Dünyadan mı insanlıktan mı tiksinsem bilmiyorum dünya resmen erkek için yaratılmış

Kızlara evlen baskısı yaparak genç yaşta evlendiriyorlar bu baskı bakire ve genç kız isteyenlerin yüzünden var 30 yaşlara kadar sefasını sürüp el değmemiş 18-24 arası kızla evleniyor çok kişi böyle mide bulandırıcı şeyde normal görülüyor bunu kadın yapsa oğlun yaşında diye kovarlardı. Reşitlik 14 olsa 14 yaşındaki kızı isterim normal derlerdi zaten 19 isteyen liseli kızı da ister aynılar. Gençeçik kızları koca erkeğe yakıştırırlar kızlar gençliğini yaşayamadan evlenir anne olur 20 yaşındaki kızı 25-30 yaşındaki erkeğe yakıştırmak nedir ya 20 yaşındaki erkeği asla o yaştakı kadına yakıştırmazlar sen erkeksin sana sadece genç olur kafayı mı yedin iki yaş büyük kadınla bile olma derler 20 yaşındaki kızla 25 üstü erkek olmaz abi kardeş dayı yeğen duranı beğeniyorlar iyy

Erkek gnl evine pavyna gitmesine başka kadınla birlikte olmasına çoçuk yapmasına küçük kızla olmasını o kadar normal görüyorlar ki ulan bi kadın nasıl yaşıtı erkekten beş on yaş daha olgun olsun bi mantıklı düşünen insanda yok bu sa bahanesi.
Bu dünya erkekler için yaratıldı bence?
Cevapla