Kesinikle önemlidir 20 yaşındaki kızla 26-30 yaşındaki dayılar abiler olmaz gitsinler yaşına uygun kızla olsunlar ergenle değil 18 20 kıza bakan 16 17 yaşındaki kıza da bakar
Reşitlik 15 yaş olsa şimdi ben 15 ilk kız istiyorum derlerdi reşit diye koca heriflerin bakması normal değildir genç kızları 5-15 yaş büyük erkeğe yakıştırmak nedir ya kendilerini ne sanıyor bu tipler ben sefamı süreyim sonra kendimden 5-15 yaş küçük kızla olayım bunu da normal görelim yok ya birde erkek geç olgunlaşır bahanesi çıkarmışlar kızlara evde kalırsın baskısı yaparak kızları küçük yaşta evlendiriyorlar kendini 5-15 yaş küçük kızla aynı olgunlukta gören bi iq seviyesine baksın
20 yaşındaki kızla 25 yaşındaki erkek aynı olgunlukta olmaz arada 5 yıl var erkek olgun olmalı
Çok normalse kendinizden 5 15 yaş büyük kadınla olun
Reşitlik 15 yaş olsa şimdi ben 15 ilk kız istiyorum derlerdi reşit diye koca heriflerin bakması normal değildir genç kızları 5-15 yaş büyük erkeğe yakıştırmak nedir ya kendilerini ne sanıyor bu tipler ben sefamı süreyim sonra kendimden 5-15 yaş küçük kızla olayım bunu da normal görelim yok ya birde erkek geç olgunlaşır bahanesi çıkarmışlar kızlara evde kalırsın baskısı yaparak kızları küçük yaşta evlendiriyorlar kendini 5-15 yaş küçük kızla aynı olgunlukta gören bi iq seviyesine baksın
20 yaşındaki kızla 25 yaşındaki erkek aynı olgunlukta olmaz arada 5 yıl var erkek olgun olmalı
Çok normalse kendinizden 5 15 yaş büyük kadınla olun
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Tamam da neden erkekler üzerinden konuştun sen? Sanki hep erkekler yanaşıyor çoluğa çocuğa.
Hangi kadın 18 20 arası erkeğe yan gözle bakıyor
Nerede yaşıyorsun sen mağarada mı? Zilyonlarca örnek var
Göster
30 yaşında olup 18 19 yaşındaki erkekle evlenen kadın mı var
30 yaşında bir erkeğin 18-19 yaşında biri ile evlenmesi neden abes peki? Hali hazırda zaten 18-19 yaşında biriyle kim evlenmek isterse istesin ahlaksızlıktır bu. Çünkü 18-19 yaşında bir henüz çocuktur.
30 yaşında olup sadece 18 19 yaşındaki kız isteyen çok erkek gördüm sapı benim gözümde o. 18 yaşındaki kızı reşit diye istiyor 15 17 yaşındaki kızı da istiyor ama korkuyor demektir
Neymiş 19 yaşındaki kız sadece 25 üstü erkeğe olurmuş 25 altı erkek çoçukmuş demişti biri bana resmen sapk bu
Canım benim fikirlerine sonuna kadar katılıyorum ben sana muhalefet değilim zaten. Ben sadece sana neden erkekler üzerinden konuştun diye sordum. Evet bu genellikle erkekler tarafından yapılan bir şey ama bazı kadınlarda da var bu sapıkça düşünce yapısı.
Bazı kadınlarda vardır ama çoğu erkek 18 19 yaşındaki kıza bakıyor
O konuda haklısın
Bu yüzden bir erkeğe asla sadık olmam değer vermem 30 yaşındaki kadın hakında da kötü konuşurlar
Keşke senden bir önceki soruda paylaştığım ve şu an orada da sohbete devam ettiğim görüş yorumuma bakabilseydin. İnan bana bu kadar katı fikirli olmana gerek yok. Bir hemcinsin genelinin yaptığı şeyi tamamına mâl etmen de çok güzel bir düşünce değil. Bak yine söylüyorum. Ben sana katılıyorum. Ve bu yüzden kendi cinsimden de utanıyorum. Ancak dünyadaki 3,5 milyar erkeğin hepsi de böyle değil ya.
Ben her erkeği aynı görüyorum artık parası olan genç kız istiyor
Yok kanka ben istemiyorum. Ben özellikle bu uygulamada bile yaş profiline bakarak hitap etmeye çalışıyorum. Hatta bazen bile bile abicim gibi kelimelerle betimliyorum. Yanlış anlama zaten çolukla çocukla uğraşacak sabrım yok benim bak çocuk diyorum yani. Çocuğa da halleneceksek artık benim yaşamak için bir şerefim, onurum kalmamış demektir.
20 yaşındaki kıza hiç bir erkek hayır demez
Ben ne dersem diyeyim sen kafandaki saplantı ve takıntı ile hareket etmeye devam edeceksin zaten. Seni bir şeye ikna etmeye ya da kendimi sana kanıtlamaya çalışmıyorum ben. O yüzden sen inanmak istediğine inan, ben senin fikrine de saygı duyayım kapatalım konuyu.
Bunu diyen kadın kendinden 20 yaş biyuk biriyle ilişki yaşarsa şaşırmam 😂
Kaybol
ilişkide 5 yaş idealdir
Aynen 19 yaşındaki kıza 26-30 yaşındaki erkek olur diyenler var tövbe ya bunlar resmen şeyi savunuyor
Önemli
Kaç yaş olmalı
Ne alaka sığ düşünce bir kere
Normalse kendinden 5-20 yaş büyük kadınla ol
Niye böylesin ki
Genç kızları koca heriflere yakıştırmalardan midem bulandırıyorsun için
30 yaşına kadar sefasını sürüp gençliğini yaşayıp el değmemiş 18 20 arası ergen yeğeni yaşındaki kızla evlenenleri görünce midem bulanıyor öyle erkek 15 yaşındaki kıza da bakar. Kızlara evlen baskısı yapılıyor erkek sefasını sürüyor
Koca herif dediğin 30 yaşında
60 yaşında değil
30 yaşındaki erkeğe 25 üstü kadın olur 18 yaşındaki kız değil 18 yaşındaki kıza bakan 15 yaşındaki kıza da bakar 30 yaşındaki dayı 18 20 yaşındaki kıza yeğeni gözüyle bakmalı
Nerede yaşıyorsun anlamıyorum
Yine mi sen :)