Yaş farkı önemlidir sizin için?

Kesinikle önemlidir 20 yaşındaki kızla 26-30 yaşındaki dayılar abiler olmaz gitsinler yaşına uygun kızla olsunlar ergenle değil 18 20 kıza bakan 16 17 yaşındaki kıza da bakar

Reşitlik 15 yaş olsa şimdi ben 15 ilk kız istiyorum derlerdi reşit diye koca heriflerin bakması normal değildir genç kızları 5-15 yaş büyük erkeğe yakıştırmak nedir ya kendilerini ne sanıyor bu tipler ben sefamı süreyim sonra kendimden 5-15 yaş küçük kızla olayım bunu da normal görelim yok ya birde erkek geç olgunlaşır bahanesi çıkarmışlar kızlara evde kalırsın baskısı yaparak kızları küçük yaşta evlendiriyorlar kendini 5-15 yaş küçük kızla aynı olgunlukta gören bi iq seviyesine baksın

20 yaşındaki kızla 25 yaşındaki erkek aynı olgunlukta olmaz arada 5 yıl var erkek olgun olmalı

Çok normalse kendinizden 5 15 yaş büyük kadınla olun
Yaş farkı önemlidir sizin için?
Cevapla