var mı öyle birileri?
ailenizden veyahut akraba, tanıdıklarınızdan?
ailenizden veyahut akraba, tanıdıklarınızdan?
Benden 3 yaş küçük olan varken hep kavga ettiğim yokken de yollarını gözlediğim karakteri benimki ile taban tabana zıt olan eşek sıpası biraderimi ağzını kırdığım uşağı ya burnumda tütüyor :) :)
Uzun zamandır kendim de görmediğim durumlar var.
İnsanlar bakımın dan görmek istediğim herkesi içimde görüyorcasına görüyorum, hissediyorum.
Müzik için teşekkürler hoş muş 🎈
Cevap
6Cevap
Akraba olarak baba tarafını görmüyorum. Anne tarafı da işi düşünce tanıyor. Zaten iki tarafta çıkarcı.
@alstroemeria var.
Küçük bir sahil kasabasına kaçtığına dair söylentiler dolaşıyor, bence altılı ganyandan köşeyi dönüp sırra kadem bastı =/
Ay keşke =((
Dostlarımdan birkaçı var. İnşaallah en kısa zamanda görüşeceğiz bakalım nasip diyelim.
Annem ve kız kardeşim. Görüntülü konuşuyoruz ama uzağız.
Eski bir arkadaşımı..
9 senedir dayımı 6 senedir amcamı görmüyorum.
Melisayı "Roksanay" göremedim.
Uzun zamandır akrabalarımın çoğunu görmüyorum.
Babamı bayadır
Ablamı ama artık gelmez
baba tarafını
Ailemi görmüyorum
Huzurumu
Azrailimi
Var..
Eski manitayı
Babamı...
3 senedir eski teyzemi ve çocuklarını görmüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?