Siz insanlar nasıl sohbet ediyorsunuz?

Tuhaf bir insanım benimle konuşmaya çalışanların sohbetini kısa cevaplarla karşılayıp sohbeti uzamadan kesiyorum. İçe dönük bir yapım olduğu için şu zamana kadar hiç sohbet etmedim desem yeridir. Tabi ki konuşurdum insanlarla ama kısa kısa, fakat fark ediyorum ki bu sohbet hayatın her alanında zorunlu bir eylem halinde. Artık her muhabbet dönen ortamdan ayrılıp kabuğuma çekilmek yerine az da olsa onlara katılıp ondan sonra kabuğuma çekilmem daha insancıl bir davranış olur. Fakat sorun şu ki ben sohbet edemiyorum. Son zamanlarda sohbet eden insanları daha çok gözlemlemeye başladım ve fark ettim ki insanlar yaşadıklarını anlatarak sohbet ediyorlar. Yaşadıkları en basit şeyleri bile.. Ne bileyim yürürken taşa takılıp az daha düştüğünü bile anlatan gördüm çok saçma değil mi? Ya da ben mi sıkıcıyım?
Siz insanlar nasıl sohbet ediyorsunuz?
Cevapla