İnançlı insanlar neden siyasilere oy veriyor?

Basitçe mantık bile kurduğumda vermelerinin saçma olduğu sonucu ortaya çıkıyor.
Mutlak güç diye inandıkları bir yaratıcı söz konusu ise neden bir siyasi ya da yöneticiden umut bekliyorlar. Samimiyetsiz olmuyor mu?
Hani inançsız birisi kullansa hoş görülebilir. Sonuçta ona göre bir mutlak güç yok. Çelişecek bir ifade de ortadan kalkmış oluyor.
İnançlı insanlar neden siyasilere oy veriyor?
Cevapla