Şunu fark etim bir çok kadın kendisine kötü davranan aldatan erkeğe değil sanki kadın onun eşi onu aldatmış gibi kadına saydırıyorlar güçleri yetiyor o kadına yaptıklarını aldatan kocasına yapmıyor.
Bir yerde şöyle bir şey okumuştum lisedeler kızın sevgilisi aldatıyor kız aldatandan değil o kızdan intikam alıyor o kızı odaya kitleyip üç büyük erkek kıza tecv ediyor.
Kadın kadını kıskanmaktan kocasının aldatığını görmüyor affediyor. Birde şöyle ezikler var metresler kalıcı değil biz eşler kalıcıyız diyen bi insan da hiç mi gurur akıl olmaz ya.
Erkek aldatıyor kadınlar birbirini yiyor asla erkeğe bi laf demiyorlar kadın aldatsa kadını ayartın yuvasını yıktın metresin sen erkeğe demez asla erkekler onlar birbirine bu lafları asla demez.
Sen annesin oğlun var diyenler oğlan çoçuk tanrı mı kadın anne olunca sevgili yapamaz kendini unutmalı çoçuk için mi yaşamalı? Annelere aşırı baskı yapan kadınlar var birde ama kocası çoçoğunun altını bile değiştirmez erkeğe babaya asla laf yok. Kadın kadına çok baskı yapıyor
Bi kadın kendisinden iki yaş küçük erkekle olunca utan annesi yaşındasın derler ablası gösteriyorsun derler ayırırlar
Cinselik yaşayan sevgilisi ile aynı evde kalan kadına Escrt diyen kadınlar var birde bu dünya erkekler için mi var cinselik erkek için mi? Kadın cinselik yaşadığı erkekle evlenmek zorunda mı evlenemeyince kullanılmış obje Escrt mu olunuyor kadınlar birbirine böyle laflar dediği süre kendini böyle gördükleri süre özgür olmazlar toplum baskısı bitmez.
Bir yerde şöyle bir şey okumuştum lisedeler kızın sevgilisi aldatıyor kız aldatandan değil o kızdan intikam alıyor o kızı odaya kitleyip üç büyük erkek kıza tecv ediyor.
Kadın kadını kıskanmaktan kocasının aldatığını görmüyor affediyor. Birde şöyle ezikler var metresler kalıcı değil biz eşler kalıcıyız diyen bi insan da hiç mi gurur akıl olmaz ya.
Erkek aldatıyor kadınlar birbirini yiyor asla erkeğe bi laf demiyorlar kadın aldatsa kadını ayartın yuvasını yıktın metresin sen erkeğe demez asla erkekler onlar birbirine bu lafları asla demez.
Sen annesin oğlun var diyenler oğlan çoçuk tanrı mı kadın anne olunca sevgili yapamaz kendini unutmalı çoçuk için mi yaşamalı? Annelere aşırı baskı yapan kadınlar var birde ama kocası çoçoğunun altını bile değiştirmez erkeğe babaya asla laf yok. Kadın kadına çok baskı yapıyor
Bi kadın kendisinden iki yaş küçük erkekle olunca utan annesi yaşındasın derler ablası gösteriyorsun derler ayırırlar
Cinselik yaşayan sevgilisi ile aynı evde kalan kadına Escrt diyen kadınlar var birde bu dünya erkekler için mi var cinselik erkek için mi? Kadın cinselik yaşadığı erkekle evlenmek zorunda mı evlenemeyince kullanılmış obje Escrt mu olunuyor kadınlar birbirine böyle laflar dediği süre kendini böyle gördükleri süre özgür olmazlar toplum baskısı bitmez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer