Neden dindarların çoğunluğunu kadınlar oluşturuyor?

Aslına bakarsanız bir erkeklerden bunun üzerinden bir kazanç elde etmeyorsa veya işlerine gelen bir durum yoksa dindar olanlarına kadınlara kıyasla çok daha nadir rastlarız. Fakat dinler kadını bariz bir şekilde alt planda tutmasına rağmen dindarların büyük kısmı kadınlardan oluşur. Nedendir bu? Kadınları kandırmak daha mı kolay, yoksa fazla hayal aleminde yaşadıkları için mi? Misal fallara, burçlara falanda fazlasıyla inanıyorlar çünkü.
Neden dindarların çoğunluğunu kadınlar oluşturuyor?
Cevapla