Üniversitede liseden bir arkadaşımla karşılaştım. Beni tanımamazlıktan geldi. İnsanlar neden biranda değişir?

Bu sene üniversiteye başladım. Bölümüm çocuk gelişimi bahsettiğim arkadaşta Aynı liseden daha doğrusu aynı sınıftan 4 yıl zaman geçirdiğimiz güya samimi olduğumuz bir kızdı. Kendisi Tıp fakültesini kazandı. Bende mezuna kalmıstım. Gittim karşıma çıktı hem şaşırdım hem sevindim yanına gittim okulun kantininde yanında bölüm arkadaşları ben de merhaba dedim seni gördüğüme sevindim derken "pardon tanışıyor muyuz? Falan gibisinden bir şeyler dedi benimde modum düstü. Uzaklastim bir bankta oturup ağladım. Üzerinden 6 7 ay gecti ama unutmadim. Insanlar neden boyle kotu? Ve ben neden boyle degilim. Hic degismiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Yorumlarınızı bekliyorum-
Üniversitede liseden bir arkadaşımla karşılaştım. Beni tanımamazlıktan geldi. İnsanlar neden biranda değişir?
Cevapla