Arkadaşlar bana bi fikir veririmisiniz lütfen?

Arkadaşlar 2 senelik evliyim. Geçen sene kurbanda eşimin ailesiyle görümcemlerle kaynanamda kestik kurbanimizi eşime bu sene benim ailem senin annenler keselim dedim. Gorumcemle anlaşamıyoruz. O yüzden onlarla vakit geçirmek istemiyorum bu sene 3 kişi benim ailem biz annenler girelim dedim. ilk önce ablama ne diycez falan dedi sonra kabul ediyormus gibi oldu bana adaletsizlik geliyor bu davranislar sonuçta benim ailemde var işin içinde annemlerinde maddi durumu bu aralar yok araba aldılar yeni onun kredisini ödüyorlar kendim çalışıp yeni yaptırdığım kulplu reşat altınım var sırf gorumcemle aynı ortamda bulunmamak için bu ortamı ayarlamaya çalışıyorum. Sizce bu altını bozdurup verecegimiz miktarı aileme versem ne olur?
Arkadaşlar bana bi fikir veririmisiniz lütfen?
Cevapla