Sabit bir gerçekliğimiz olsaydı ama diğer seçimlerimizi yaşayabileceğimiz alternatiflere de gidebilseydik nasıl olurdu?

25 yaşında iş bulup kendi başıma İstanbul'a taşınsaydım nasıl olurdu diye aşırı merak ediyorum. Aptal olmayan herkes öyle yapardı gibi geliyor. O hayatın nasıl olacağını bir görüp sonra şuanki hayatıma dönmek istiyorum. Bu hayatımı değişmem asla ama nasıl biri olurdum nasıl yaşardım çok merak ediyorum. Şöyle bir misafirliğe gidebilsem keşke o gerçekliğe
Sabit bir gerçekliğimiz olsaydı ama diğer seçimlerimizi yaşayabileceğimiz alternatiflere de gidebilseydik nasıl olurdu?
Cevapla