Güncellemeler
+1 yıl
💮💮
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler!

"Gülüm"
Büyükler küçüklere, eşler birbirine çok kullanır bu kelimeyi :)
Neresi
Biri vardı yanımda ona sordum.
Bidenem dedi🤣
Bidenem mi? Kayseride de kullanılır
Gaziantep’tede kullanılıyor
Ben beğendim güzel söz 🤣
Anladım
👍
Eig için teşekkür ederim 🙏
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Antalyalıyım hiç iyi bir sey hatırlamiyorum duymadim
evet gadalarını alırım guzummm
Varsa söylesem mi bilemedim fjdjd
Sen bilirsin
I love you duydum bir tek yurtdışında yaşıyorum
Var, deliye dönerim geriye asla! Plaka -34
Bağcılar mı?
Evet 😁
😂😂
Gülüm sanırım
Nerede kullanılır?
Gada ne demek
Dert, günah, bela anlamına geliyor
Hakikaten güzelmiş kskd
Yani seversek öyle bizde 😇😇
Ballim var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar