2 yıldır cenabet geziyorum sizce bir zararı olur mu?

2 yıldır hiç gusül abdesti almadan geziyorum ama başıma öyle tehlikeli bir iş gelmedi belki de ben öyle düşünüyorum sizce bir zararı sakıncası olur mu
2 yıldır cenabet geziyorum sizce bir zararı olur mu?
Cevapla