Eşiniz hırsızlık yapsa ne yapardınız?

Eşim ev öyle geçindiriyor ben çalışamıyorum diyor. Çocuğum var ailem yok gidecek yerim yok pek sesimi de çıkaramıyorum ben çalışayım diyorum yok diyor. Hırsızlık yapıyor eşim hak diyorum millet neler yapıp biriktiriyor diyorum zengine gidiyorum diyor. 4 yıldır böyle. Gece gider 2-3 saat gelmez gelir sonra kötü bağımlılığı da yook. Bazen sadece kıyafet çalar. Eşya falan. Öyle para da almıyor bazen. Diyor asgari ücretle iki bin kira fatura çocuk nasıl geçiniriz ne yapardınız
Eşiniz hırsızlık yapsa ne yapardınız?
Cevapla