Üniversitede arkadaş grubunuzun olamaması neden kaynaklanır?

kendim için örnek verilebilirim kafa dengi olduğumu düşünüyorum yalnızca çok yakışıklı değilim o kadar neden bir ortamda bulunamıyorum herkes zaten çoktan kendi grubunu oluşturdu kızlı erkekli.. adam akıllı bir arkadaşım bile yok burada. Birçok etkinlik oluyor burada ama gidecek kimsem olmadığı için gidemiyorum hevesim kalmıyor :(
Üniversitede arkadaş grubunuzun olamaması neden kaynaklanır?
Cevapla