Hayata umutlu bakamıyorum nasıl hayat dolu olunur?

Küçüklüğümden beri çekingen içine kapanık biriydim ,
Okul dönemleri çok pasif sosyallikten uzak geçti akranlarımın zorbalığına küçümsemelerine dalgalara maruz kaldım ne yazik ki. üstüne ailenin maddi sıkıntıları , geçimsizlik ve bide erken doğmuşum yaşıtlarıma göre cılız güçsüz sıska çok az konuşan bir çocuktum
Şimdi 21 yaşındayım ileriye yönelik umudum hayalim hicbirsey yok , benim yasimdakilerin içleri kıpır kıpır harbiden genç yani
Bende kabuğuna çekilmiş sadece bir işte çalışan
Depresyona meyilli asosyal yalnız biriyim
Hicbirsey yapmak içimden gelmiyor duygularım kırılmış heralde , hiç sevgilim olmadı , insanlardan uzağım en önemlisi umudum yok , hayattan zevk almıyorum yani kırdılar be beni abi 😣😢
Hayata umutlu bakamıyorum nasıl hayat dolu olunur?
Cevapla