Arkadaşım neden benimle olan fotoğraflarını paylaşmıyor?

Liseden arkadaşım 4 yıllık yani. Yeni tanıştığı birinin fotoğrafını atıyor sürekli özledim diyor iyi ki diyor ama kaç aydır görüşmedik beni hiç atmadı. Biliyorum alınacak bir şey değil ama. Doğum günümü bile hatırlamamıştı o. Resmen ben söyledim yüzsüz gibi. Ben de onunkini geç kutladım. Sürekli Yanyana olduğu dershane arkadaşlarıyla buluşup beni ertelemişti en son sonra o da buluşmayı yarıda bırakmak zorunda kalıp eve dönmüştü. Söyledim özür diledi ama yine de kırgınım. Her şeyinde ben yanında oldum
Arkadaşım neden benimle olan fotoğraflarını paylaşmıyor?
Cevapla