5. sınıfta bir kız çocuğu kardeşimin not defterine bunları yazmış.. Sonradan öğrendim ki evde bilgisayardan kızla kızın seviştiği bir oyunu oynuyormuş.. Sizce oyundan mı öğrendi bunları yoksa ailede bir şeyler mi dönüyor? Korkumuzdan hiç rehberliğe falan da gidemiyoruz
Sizce bunu yazan çocuk tacize mi maruz kalıyordur?
Ev içinde olan durumlar büyük oranla internette bukadar detaylı ne izlemiş olabilirler ki neden hala bekliyorsunuz? Lütfen beklemeyin bir destek alın
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok benim kardeşim değil bu kız yan yana oturuyorlar ama rehberliğe gitsem annem neden gittin sana mı düştü diyecek.. Ve kızın ailesi kıza nasıl tepki verecek onu da bilmiyorum off 😥
Tatlım güzelim bak şimdi ben öğretmenim bize bu tarz veliler geldiğinde şikayette ve talepte bulunan kimsenin adını vermiyoruz talebi rica eden veli ismim verilmesin dedigi müddetçe vermiyoruz. Bunu sende yapabilirsin. O kağıdın yere düştüğünü öğretmeninde kağıdı görmüş gibi yapmasını rica edeceksin durum bu. Kardeşinle bu konuları konuşma olanagi fazla yüksek bize kalmamış dediğimiz bir olayla yarin size kalacak olayla yüzleşebilirsiniz kardesin acısından. Öğretmene bir rehberliğe durumu söyleyip adınızı verilmesini istemezseniz koskocaman okulda kim anlayacak?
Çok haklısınız hocam benim ablam da fen hocası o bile söylemeye gerek yok ergenlikte olur böyle şeyler falan dedi.. Ve bu kız sadece kardeşimin defterine yazdı büyük ihtimal bu yazıları, yani ismimizi hocalar vermese bile kız kardeşimin defterine yazdığı için ailesi sorarsa kız hemen söyler bu kızın defterine yazdım diye.. Ve hocam dün kardeşim söyledi sınıfta ağlayıp dertlerşirlerken kız kardeşime eskiden evde kendini asmayı denemiş falan öyle şeyler söylediğini dedi kardeşim, kafam iyice allak bullak oldu hocam ne yapacağımı şaşırdım bu yaşta bu hareketler.. Ailede bir sorun var galiba, annesi babası kız s*ktir git *ok falan diye küfür de ediyorlarmış 😣
Ya ağlamaktan yemin ederim gözlerim şişti... Bana kalsa düşünmeden gideceğim, annem karışma diyor sakın gitme söyleme kimseye diyor, kızın ailesi istanbuldan yeni gelmişler garip tiplere benziyor diye bu işin ucu kardeşime değer diye kadın çok korkuyor hiçbir şey yapamıyor.. Ben de ne yapacağımı şaşırdım o kadar lanet bişeyin içine düştüm ki
Annem çok korkuyor bize mi kaldı başkasının kızının işi diyor ama kız da tehlikeli gibi kaedeşimle yan yana oturuyorlar nereye gitse peşinden kardeşim de gidiyor, ilerde başımıza iş açar mı ondan korkuyorum 😥
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ev içinde olan durumlar büyük oranla internette bukadar detaylı ne izlemiş olabilirler ki neden hala bekliyorsunuz? Lütfen beklemeyin bir destek alın
Yok benim kardeşim değil bu kız yan yana oturuyorlar ama rehberliğe gitsem annem neden gittin sana mı düştü diyecek.. Ve kızın ailesi kıza nasıl tepki verecek onu da bilmiyorum off 😥
Tatlım güzelim bak şimdi ben öğretmenim bize bu tarz veliler geldiğinde şikayette ve talepte bulunan kimsenin adını vermiyoruz talebi rica eden veli ismim verilmesin dedigi müddetçe vermiyoruz. Bunu sende yapabilirsin. O kağıdın yere düştüğünü öğretmeninde kağıdı görmüş gibi yapmasını rica edeceksin durum bu. Kardeşinle bu konuları konuşma olanagi fazla yüksek bize kalmamış dediğimiz bir olayla yarin size kalacak olayla yüzleşebilirsiniz kardesin acısından. Öğretmene bir rehberliğe durumu söyleyip adınızı verilmesini istemezseniz koskocaman okulda kim anlayacak?
Çok haklısınız hocam benim ablam da fen hocası o bile söylemeye gerek yok ergenlikte olur böyle şeyler falan dedi.. Ve bu kız sadece kardeşimin defterine yazdı büyük ihtimal bu yazıları, yani ismimizi hocalar vermese bile kız kardeşimin defterine yazdığı için ailesi sorarsa kız hemen söyler bu kızın defterine yazdım diye.. Ve hocam dün kardeşim söyledi sınıfta ağlayıp dertlerşirlerken kız kardeşime eskiden evde kendini asmayı denemiş falan öyle şeyler söylediğini dedi kardeşim, kafam iyice allak bullak oldu hocam ne yapacağımı şaşırdım bu yaşta bu hareketler.. Ailede bir sorun var galiba, annesi babası kız s*ktir git *ok falan diye küfür de ediyorlarmış 😣
Istersen biraz daha bekle veya hocasından yerini değiştirmesini talep et
Rehberlige gidin hanımefendi bence
Ya ağlamaktan yemin ederim gözlerim şişti... Bana kalsa düşünmeden gideceğim, annem karışma diyor sakın gitme söyleme kimseye diyor, kızın ailesi istanbuldan yeni gelmişler garip tiplere benziyor diye bu işin ucu kardeşime değer diye kadın çok korkuyor hiçbir şey yapamıyor.. Ben de ne yapacağımı şaşırdım o kadar lanet bişeyin içine düştüm ki
Dünyayı senin gibi güzel kalpli insanlar kurtaracak rehberlige gidin hanımefendi yardımcı olurlar
bence bir baktırın bakalım
Annem çok korkuyor bize mi kaldı başkasının kızının işi diyor ama kız da tehlikeli gibi kaedeşimle yan yana oturuyorlar nereye gitse peşinden kardeşim de gidiyor, ilerde başımıza iş açar mı ondan korkuyorum 😥
öyle bize mi kaldı diye diye insanların hayatları sönüyor. en azından okul yönetimine söyleyin
Öğretmeniyle görüşün
O kadar kolay olsa keşke alttan yorumlarımı okursanız anlarsınız