Kapalı olup açılanların önceki halleri güzel gelmiyor mu?

Bunu açik kapali diye ayrimcilik yapmak diye söylemiyorum yanliş anlamayin ama bir bana mı öyle geliyo.
Güncellemeler
+1 yıl
Önceki halleri "daha" güzel gelmiyor mu olucaktı.
Kapalı olup açılanların önceki halleri güzel gelmiyor mu?
Cevapla