Geldik 25 yaşına bir belimizi doğrultamadık gitti.
Gençliğimden bir tat alamıyorum , gençliğim böyleyse kim bilir 15-20 sene sonrası nasıl olur.
Gençliğimden bir tat alamıyorum , gençliğim böyleyse kim bilir 15-20 sene sonrası nasıl olur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Türkiye burasi 15.000 altini kazaniyorsan yoksul sinifina giriyorsun 5000 tl alti aclik siniri. Genclikmi kalir bu ulkede para olmadan hicbirsey yasiyamiyoruz bu gencler nasil bir araba alicak nasil bir ev sahibinolucak imkansiz artik hergun daha kotuye gidiyoruz allah sonumuzu hayretsin cografya kaderdir diyorlar ya dogru
Abi biraz umut aşılasana napıon
Yılandan korkmam yalandan korktugum icin umudumuzmu kaldi be kardesim
He ya ne olacak sonumuz hiç bilmiyorum
28 yaşında biri olarak söylüyorum değişmiyo kardeşim
Abi ağlim mi şimdi napim
Neyse yanlış yere yazmışım ikincisi yorumu yav
Daha kötü olur kanka, Türkiye’desin. 🥺
Ağlamak istiyorum şu an
En azından yaşıyoruz be usta
Knk nereye kadar böyle teselli edeceğiz kendimizi
Olursun insallah
Umudum kalmadı tını nı nı
Umutsuz olursan olmaz zaten umutlu ol ki olsun
İnan umutlu olup haklı çıkan tek bir kişi dahi tanımıyorum
Negatif olursan negatif olan olayları kendine cekersin
Buna inanıyor musun gerçekten
Evet cunku basıma geldi
Başına değil denk gelmiştir
Hayalini kurdugum seyler adım adım gerceklesiyor hayallerim hala devsm ediyor fakat bazı karamsar oldugum konularda o dusunduklerim basıma da geldi denk degil beynin neyi dusunurse onu gerceklestirmek icin harekete geciyor
Beynin böyle bir gücü yok , hayalini kurduğun şeylerin gerçekleşmesi güzel ama bunun en büyük etkeni şans ve gayret.
Şans değil beynini neye yorarsan onun icin harekete geciyorsun zaten? Anlatabildim mi acaba
Ne kızıon
Sinirliyim
Sakinleş lütfen beyin ne tarafa çekilirse o tarafa gider jdjcjcjsjsl
Hemen oyle yapıyorummm
Beni de düşünür müsün musmutlu bir hayatın içinde 😔
Dusunurum tabii ki
Allah razı olsun norveçte kuzey ışıkları altında sigara ve bira yudumlarken düşünürsen sevinirim.
👍👍
Hiçbir zaman
Hiçbir zaman
Yhaa dmesne öyle. s. s
Gerçekler
Düzelir belki nerden biliyorsun
25 yaşında da senln gibi sorardım yani olamıyo bu ülkede sen ne yaparsan yap 12 saat 4 bin 5 bine çalışıp 30 lara geldiğinde bir araban dahi olamaz ülkeden çıkmak lazım
Sevgilin var mı knk
Yok kanks olur musun
Gay mısın knk:D cinsiyetlerin rengini karıştırdın herhalde
Amaan iki günlük dünya değil mi
Öylede saçma yine