20 yaşında 3 tane çocuğumun olması iyi bir şey midir?

20 yaşında 3 çocugum var deyince "oha"😮😮 diyorlar
Güncellemeler
+1 yıl
Ha bide daha çocuksun sen ya senin okulda olman lazimdi falan.
Güncellemeler
+1 yıl
Çocuklarima masallah deyin nazar degmesin. 👍🍁
20 yaşında 3 tane çocuğumun olması iyi bir şey midir?
Cevapla